Gravatar

#31 davenport 11 år siden

Tjek og tak :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 Highland Park 11 år siden

[url= Sorte Spejdere - Cigar lignende UFO'ere"[/url]

Hvad er dine kriterier, hvad film angår? Jeg går ud fra, at de skal tage emnet alvorligt, men behøver de være baseret på virkelige begivenheder, eller må det være ren og skær fantasi? Skal filmen rumme scener med ufo'er, eller må den f.eks. godt nøjes med at omhandle rumvæsner?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#33 davenport 11 år siden

Jamen, det hele egentligt. Jeg er bare mere ude efter sjældne ting, som jeg ikke kender til. Og som det nok fremgår, ved jeg en del om emnet, men man kan aldrig stoppe med at tilegne sig nye ting :)
Det har været en passion for mig siden barns ben, og jeg er blevet mere og mere skeptisk, dets mere jeg har læst og set.
For mig, er det nok tanken om kontakt der fascinerer. Hvad der ville ske, hvis det virkelig viste sig at være sandt, og det kunne bevises konkret.
Hvis det hele viste sig sandt, tror jeg at det er noget ganske andet end rumvæsner, men jeg ved ikke hvad. Tror vi er meget begrænset af vores nuværende udviklingstrin.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#34 Highland Park 11 år siden

Tak for svaret.

Du har sikkert set det meste og får måske mere ud af at søge på IMDB men hvad med f.eks. "The Quiet Earth", "2010", "Starman", "They Live", "The Day the Earth Stood Still" (1951), "Invasion of the Body Snatchers" (1956), "The Man Who Fell to Earth" og "The War of the Worlds" (1953)?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#35 Slettet Bruger [1219327505] 11 år siden

The Quiet Earth er en god film. Jeg kendte slet ikke til den, indtil for nogle uger siden, købte den på dvd og blev godt underholdt.

Den danske udgivelse fra Another World er ret flot.
Gravatar

#36 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

davenport (33) skrev:
Jamen, det hele egentligt. Jeg er bare mere ude efter sjældne ting, som jeg ikke kender til. Og som det nok fremgår, ved jeg en del om emnet, men man kan aldrig stoppe med at tilegne sig nye ting :)
Det har været en passion for mig siden barns ben, og jeg er blevet mere og mere skeptisk, dets mere jeg har læst og set.
For mig, er det nok tanken om kontakt der fascinerer. Hvad der ville ske, hvis det virkelig viste sig at være sandt, og det kunne bevises konkret.
Hvis det hele viste sig sandt, tror jeg at det er noget ganske andet end rumvæsner, men jeg ved ikke hvad. Tror vi er meget begrænset af vores nuværende udviklingstrin.

Jeg er ikke i tvivl om, er at der FINDES liv andetsteds. Hvorfor? Universets størrelse umuliggør næsten andet. Jeg er til gengæld heller ikke i tvivl om, at mennesket ikke i den tid mennesket eksisterer, vil komme i kontakt med andet liv. Hvorfor? Universets størrelse umuliggør næsten andet.
Doctor Last Warning
Gravatar

#37 Corgan 11 år siden

Gravatar

#38 jessup 11 år siden

#36 jeg er med på at hvis der findes liv og det befinder sig langt fra jorden er der mindre chance for at at vi finder det/ de finder os/ vi finder hinanden men jeg forstår ikke hvorfor universets størrelse fremmer muligheden for liv andetsteds end jorden.
This is just until June
Gravatar

#39 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Universet er så stort, at jeg finder det usandsynligt, at Jorden er det eneste sted, hvor betingelserne for liv er blevet opfyldt - omend jeg er med på, at der skal en del ting til, før liv kan opstå. Jeg har ikke tænkt mig at gå ind i en længere debat herom, eftersom vi ikke kan opklare det. Det er blot min opfattelse. :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#40 jessup 11 år siden

DocDoom (39) skrev:
Universet er så stort, at jeg finder det usandsynligt, at Jorden er det eneste sted, hvor betingelserne for liv er blevet opfyldt - omend jeg er med på, at der skal en del ting til, før liv kan opstå. Jeg har ikke tænkt mig at gå ind i en længere debat herom, eftersom vi ikke kan opklare det. Det er blot min opfattelse. :-)

Jeg synes det ville være fantastisk spænende med liv andre steder, men muligheden for at det er mere "primitivt" forlægger også og det ville sgu være skuffende.
This is just until June

Skriv ny kommentar: