Jeg har altid syntes at den allermest skræmmende film jeg nogensinde har set er: (og her er der sikkert mange der vil være uening)... Blair Witch Project.
Jeg er ved at pisse i bukserne hver evig eneste gang jeg ser den og det er alligevel blevet til i hvertfald 5.
Tror måske også at det har noget med at gøre at jeg åd at PR råt. Jeg vidste godt det ikke i sandhed var film de havde fundet i skoven og at de 3 i virkeligheden var forsvundet, men jeg var overbevist om at det var baseret på virkelige hændelser. Jeg gik meget op i at få alt med og selve myten var måske endda endnu mere uhyggelig end filmen selv :D
Uanset om man lige som jeg faldt i med begge ben eller ej, så er det en skide uhyggelig film :D (dog måske ikke lige så meget når man VED at det er made up)
#2 - jeg er slet ikke uenig, men jeg synes den var ringe 2. gang jeg så den. Men første gang var det noget af det mest uhyggelige, jeg har set, og tror aldrig jeg har fået så meget gåsehud af en film som i slutningen på Blair Witch
#2 - Enig! Jeg anede ikke, til at starte med, at det ikke var rigtigt - så jeg åd bestemt også det hele råt! Og hold kæft det var skræmmende. Jeg synes stadig den er skræmmende, hvis jeg sætter den på i dag - men skal man se den, så skal man også se dokumentaren først, der hører til filmen - puha! :o
#1 Bohemian 17 år siden
Jeg tænker ikke på sjove/dårlige gyserfilm som Friday 13th/ Nightmare on Elmstreet filmene osv.
Mere i stil som måske tale of two sisters eller sådan : )
#2 Wrangque 17 år siden
Jeg er ved at pisse i bukserne hver evig eneste gang jeg ser den og det er alligevel blevet til i hvertfald 5.
Tror måske også at det har noget med at gøre at jeg åd at PR råt. Jeg vidste godt det ikke i sandhed var film de havde fundet i skoven og at de 3 i virkeligheden var forsvundet, men jeg var overbevist om at det var baseret på virkelige hændelser.
Jeg gik meget op i at få alt med og selve myten var måske endda endnu mere uhyggelig end filmen selv :D
Uanset om man lige som jeg faldt i med begge ben eller ej, så er det en skide uhyggelig film :D (dog måske ikke lige så meget når man VED at det er made up)
#3 Skeloboy 17 år siden
#4 kasper0204 17 år siden
#5 filmz-Bruce 17 år siden
#6 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#7 aknot 17 år siden
#8 jesperhp 17 år siden
#9 lasse78 17 år siden
#10 Tenebrae 17 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0098672/