Gravatar

#1 Léon 22 år siden

Er jeg den eneste der er godt træt af at der bliver udgivet flere udgaver af den samme film. Tag fx en film som X-Men som først kommer i en kedlig 1disk med 5.1 så går der en 30 dage og så kan man få en 2 disk med DTS!

Syntes bare man ser det gang på gang.. Det er lidt træls at komme hjem med en film og så finde ud af at man er blevet snyd (det føler jeg)! Kan ikke finde andre forklaringer end at det er for at trække flere penge ud af os forbrugere.

Hvis man så ikke kan vente så må man Købe Kill Bill: Volume 1 (1 disk). Senere 2 disk.... senere 3 disk med DTS osv.....

Ahhh det var sq dejlig at få det ud!!! :)
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#2 filmz-Kadann 22 år siden

Det er ikke kun dig.. men ok, med X-Men 2 var det jo annonceret i forvejen. Jeg mener at der var noget med, at de ikke kunne få ekstramaterialet færdigt til udgivelsen.

Men, det er ret belastende til tider, så derfor skal man kigge sig godt for og undersøge tingene godt, før man køber.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#3 El vez 22 år siden

Det er meget sjældent jeg køber helt nye film..

For det første gider jeg ikke betale 200kr for en film jeg en måned senere kan findes til 100kr, for det andet undgår jeg også uheldige episoder som den du fortæller om.

Men det er vel den risiko man tager når man køber nyheder.

Jeg køber sjældent film til mere end 100kr, medmindre det er helt fantastiske udgivelser, så der er som regel grænser for hvor skuffet jeg bliver hvis der skulle dukke en bedre version op.

Man må bevæbne sig med tålmodighed og dvdcompare.net hvis man vil sikre sig den bedste udgave af en given film ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 Captain Vallo 22 år siden

Der er også lidt mere sport over det, hvis man hele tiden forsøger at købe sine film så billigt som muligt.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#5 lagoni 22 år siden

Var der ikke også noget med Memento der udkom 2 gange? Kendte en der ikke vidste Ringenes Herre: Eventyret om Ringen udkom i to udgaver, så købte den første. Jeg tror han endte med at købe begge :)

Jeg køber også sjældent helt nye film, de bliver hurtigt billige og som tidligere nævnt udkommer de ofte i bedre udgaver forskellige stder i verden efterhånden. Fx Pulp Fiction, der udkommer af og til nye, så jeg kan tåle at vente :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 filmz-Plimmer 22 år siden

Der er jo så mange gode film at købe, så hvorfor i alverden skulle jeg købe de dyre først? :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#7 Léon 22 år siden

Ja man kan få nok så mange film til billige penge, hvilken også er godt nok. Men det ændre ikke på det faktum at jeg stadig syntes at dem der køber filmene i butikkerne skal snydes gang på gang. Ved godt at man skal kikke sig godt for inden man køber en film. Syntes bare ikke det skulle være nødvendig at at søge side op og side ned på internettet for at finde ud af at man måske ikke har købt den mest optimale udgave af filmen også selom at det er blevet annonceret i forvejen.
Gravatar

#8 El vez 22 år siden

#7 Uanset hvad, tror jeg ikke filmene vil blive udgivet anderledes i fremtiden.

Hvis du føler dig snydt efter nogle køb af dvd'er, tag da konsekvensen af det og kig på internettet. Jeg mener ikke det er nødvendigt at kigge side op og side ned, en enkelt indtastning på dvdcompare kan gøre det - søg efter din film og find den bedste udgivelse.

Hvis filmen lige er udkommet og dvd udgivelsen er lidt halvflad (1disc uden dts eller whatever) eller den er lidt pebret, så giv det en måned og brug istedet pengene på en film der har været ude i en måned eller to, hvor du har flere udgivelser at vælge mellem - så slår du to fluer med ét smæk: Du er fri for at betale nyheds/overpris for filmen og såfremt der er udgivet flere forskellige versioner har du mulighed for at vælge den der passer bedst til dit behov.

Allervigtigst: "Stop whining!"

;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 filmz-Plimmer 22 år siden

Han er dansker (regner jeg da med), det er grunlæggende rettighed som dansker at få lov til at brokke sig! Jeg brokker mig dagligt, bare fordi jeg kan, så mon ikke det er dig der skal lade være med at være så greenpeace-hippie-yuppie-loving?

Den slags finder jeg mig fandme ikke i, stop det. :p
Famous last words: What duck?
Gravatar

#10 Léon 22 år siden

#9 "tak for det"..."så fik vi hvis lige slået det på plads"..."kan du høre mig?"

Citat slut: Fin Nissen

Skriv ny kommentar: