Gravatar

#111 lagoni 17 år siden

#109 - det lyder også som et træls job, håber du finder ud af noget.

I det mindste var du ikke så uheldig som dem her
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#112 mini_jette 17 år siden

Hold op, hvor jeg føler med dig...det er bare ikke sjovt når man giver alt hvad man har og mere til og det så ikke bliver værdsat! -Havde det været mig havde jeg nok, som Kadann siger, smidt en opsigelse!

Damn...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#113 filmz-Aras 17 år siden

#110 - jamen velkommen hjem :)

Suuk.. I morgen er det august, men ikke en eneste dag har der været godt vejr her i juli måned (eller var der måske lige netop én dag??)! Øv, for en sommer! :(
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#114 Bony 17 år siden

#113 - Tak.. ;)

Jeg kan dog tælle lidt mere end én. Men du har ret. Det har sgu været skidt med vejret. Dog hørte jeg et eller andet i radioen imorges om at DMI siger at gennemsnitstemperaturen for Juli måned var steget. Det er også rigtigt. Der har været forholdsvis varmt her i Juli. Bare ærgeligt at det blev omdannet til kvalmende høj luftfugtighed pga den fandens regn.

Nogle af de mest irriterende tidspunkter, er dog dem hvor man kigger flygtigt ud af vinduet og ser solen skinne helt vildt. Man farer ud for at nå at blive lidt solskoldet denne sommer, traditionens tro, men pludseligt er der skybrud.
Virkelig en øv-oplevelse der slår det meste..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#115 lagoni 17 år siden

Det har egentlig ikke gjort mig noget at vejret har været som det er/var. Jeg er fregnet og bliver solskoldet efter 11 minutter (det passer, tog tid), så manglen på sol har passet mig fint. Jeg bryder mig ikke om at tage til stranden og når det er varmt, sveder man bare og lugter. Så jeg synes det har været en dejlig sommer :)
Gravatar

#116 dyg 17 år siden

#115 - Jeg savner ikke varmen, men det har bare regnet for meget. En sommer, hvor temperaturen konstant ligger på 22 grader, og hvor det ikke regner, er perfekt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#117 lagoni 17 år siden

Vil godt gi' mig og sige det har regnet lidt meget. Har dog ikke været i Danmark den sidste uges tid, har hørt det regnede meget der.
Gravatar

#118 filmz-sparrowed 17 år siden

Sidder og er lidt bitter over en ekstra told-udgift...
Hvad mon jeg kommer til, at betale totalt for en vare på 175dollars, som er ca 920kr? 300 ekstra?? ja, ja...griske bæster.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#119 lagoni 17 år siden

Lidt mere nok, tjek her: http://www.cyberzed.dk/told.html
Gravatar

#120 filmz-sparrowed 17 år siden

lige lidt under 350kr...hmm...håber på en ordning med sælger på ebay, da han havde garanteret at der ikke kom told på varen(sendt som gave?)...om ikke andet, så deles om udgiften.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

Skriv ny kommentar: