Er lige kommet utilgiveligt sent på arbejde fordi posten valgte at komme forbi med min nye PS3 kl. 0800 i morges. Så var man jo lige nød til at lege lidt :) Den er fandme nice sådan en lille fætter. Nu mangler jeg bare noget at bruge den til.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg er super-fucking-pissed! I feb skulle vi give gode grunde til at vi skulle have mere i løn, og det har så taget dem indtil nu, til at finde ud af om vi skulle have mere. Man skulle så få med tilbagevirkende kraft fra januar. Jeg bad om 4 løntrin ekstra (300 kr. stk.) og havde en liste med 12 gode grunde. Det syntes de så åbenbart ikke, så jeg fik lige præcis 0! I 2½ år har jeg lavet 2½ mands arbejde, været der for kolleger der havde det svært, holdt røven oppe på min smuldrende team, kommet med forslag til forbedringer på alle fronter, og ikke mindst givet så meget af mig selv, at det endte med en stressreaktion. For det belønner Kolding Kommune sin skattede medarbejder med 0 kroner ekstra. Det er fanme flot! Jeg føler mig satme som Cheevy Chase i Fars Fede Juleferie, hvor han får et medlemskab til buddingeklubben..
Tænk at behandle folk på den svinske måde??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hun udvægter mig med 200 kg., så det tør jeg sku ikke.
Jeg er sygemeldt med stress igen, så når jeg engang kommer tilbage, bliver jeg sikkert fyret med 3 mdr.s varsel alligevel. Så bare jeg finder noget andet inden januar, går det nok.
Jeg er bare SÅ skuffet, at jeg kunne HYLE!! Det er så uretfærdigt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er næsten lige kommet hjem til Bumlehæk efter at have været rundt og besøge venner + familie 'hjemme' i Århus/Odder en trekvart uges tid.. Tre dages druk og så to en halv dag med at komme af med tømmermændende.. :)
Kom hjem med forstuvet tommeltot + ankel og maven vrøvler endnu. Og hvad kan man så lære af det..?
.. selvom jeg nu nok alligevel er bange for at jeg aldrig lærer det helt.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#101 cyberzed 17 år siden
#102 Corgan 17 år siden
#101:
Bestemt ikke. :-)
Jeg håber jeg kan få suget noget viden til mig.
#103 gi-jones 17 år siden
#104 filmz-Kadann 17 år siden
Om ikke andet, er det jo en god grund til at komme for sent. ;)
#105 gi-jones 17 år siden
#106 davenport 17 år siden
I feb skulle vi give gode grunde til at vi skulle have mere i løn, og det har så taget dem indtil nu, til at finde ud af om vi skulle have mere.
Man skulle så få med tilbagevirkende kraft fra januar.
Jeg bad om 4 løntrin ekstra (300 kr. stk.) og havde en liste med 12 gode grunde.
Det syntes de så åbenbart ikke, så jeg fik lige præcis 0!
I 2½ år har jeg lavet 2½ mands arbejde, været der for kolleger der havde det svært, holdt røven oppe på min smuldrende team, kommet med forslag til forbedringer på alle fronter, og ikke mindst givet så meget af mig selv, at det endte med en stressreaktion.
For det belønner Kolding Kommune sin skattede medarbejder med 0 kroner ekstra.
Det er fanme flot!
Jeg føler mig satme som Cheevy Chase i Fars Fede Juleferie, hvor han får et medlemskab til buddingeklubben..
Tænk at behandle folk på den svinske måde??
#107 filmz-Kadann 17 år siden
Tja, jeg ville sgu nok kaste min opsigelse, hurtigst muligt. :)
#108 Guts 17 år siden
Ja...jeg må sgu nok også tilslutte mig Kadann og hans udtalelse!
Eller alternativt....gøre ligesom Chevy Chase og kidnappe bossen! Just a thought!
#109 davenport 17 år siden
Jeg er sygemeldt med stress igen, så når jeg engang kommer tilbage, bliver jeg sikkert fyret med 3 mdr.s varsel alligevel. Så bare jeg finder noget andet inden januar, går det nok.
Jeg er bare SÅ skuffet, at jeg kunne HYLE!! Det er så uretfærdigt!
#110 Bony 17 år siden
Kom hjem med forstuvet tommeltot + ankel og maven vrøvler endnu. Og hvad kan man så lære af det..?
.. selvom jeg nu nok alligevel er bange for at jeg aldrig lærer det helt.. ;)