Har en uges fri fra arbejdet, mmmmh..! Og indtil videre er en stor del af den gået på at se første sæson af "Heroes"...en serie jeg længe har haft lyst til at se, men ikke har gidet betale så mange penge for (godt man så kan låne:D). Nu tror jeg så resten af ugen skal bruges på at få ryddet lidt op og sikkert også læse lidt, når man nu kan sidde ude i solen og gøre det;)
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#133 Er den god? altså "Heroes" Der må godt nok være rodet hjemme hos dig hvis du skal bruge fire dage på at ryddet op :) ellers også har du et meget stort hus.
#134 Ja jeg så en reklame for den i går, men der stod bare kommer snart. Har lidt en plan om at tage mig sammen og få fulgt med i den, er generalt meget dårlig til at følge med i serier på TV. Og så kommer den på "kvinde" kanalen af alle kanaler :|
#135 :P Jeg skal arbejde lørdag og søndag, så det er "kun" 3 dage (hvis man tæller idag med)...Jeg har en 1 værelses på 50, såe...det må være fordi jeg roder meget:D
Heroes er glimrende...Sån lidt gennemskuelig, lidt X-men agtig (bare uden kostumerne - heldigvis), men rigtig underholdende..! Mange af personerne er helt kanon og holder virkelig historien oppe... Personligt er jeg helt skudt i Hiro, Claire og Peter, men også lidt Niki og hendes "evne"...Også Claude, som dog kun har en lille rolle at spille er super... Skurken er...skurkagtig...Nej, Sylar er virkelig grum, og fortjener fuldt ud den skærmtid han får! Det er dog langt fra den bedste serie, der er blevet lavet...Til det er den for gennemskuelig! Men den har mange gode elementer og en god sæson finale, der helt sikkert får mig til at finde serien frem igen, når 2. sæson er over os:P -måske skulle man skrive en lidt bedre anmeldelse og smide i What we saw-tråden?! hmm??!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Jeg var nede hos DSBs rejsebureau for at høre om deres priser til Stockholm. Det viste sig at være meget, meget dyrere med tog end med fly. For en rejse mandag morgen fra Malmø til Stockholm ville de have 800 dkr. Så skal der en København-Malmø billet oveni til 73 kr. Sterling tog ca. 100 kr eksklusiv afgifter for en flybillet fra Kastrup samme morgen. Med afgifter samt en returrejse til 3-400 kr blev det stadig billigere end en enkelt togtur mandag morgen. Pigen ved DSB-skranken var meget sympatisk, da jeg sagde, at jeg bookede en flybillet i stedet for.
Sidder på kontoret.. Har en deadline i dag, så vi skulle lige nå at have det sidste til at køre. Går alt vel, så er jeg på vej ud af døren om 20 minutter, og så skal der slappes af i aften (muuhligvis med pizza og cola - det har jeg da fortjent).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg stresser som en psykopat over alle de ting der endnu ikke er styr på til weekendes filmoptagelser. Og så er jeg naturligvis pissenervøs for om det hele nu bliver godt nok. Jeg havde fuldstændig glemt hvor sjovt det er at starte et nyt filmprojekt op.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#131 cyberzed 17 år siden
#132 aknot 17 år siden
#133 mini_jette 17 år siden
Nu tror jeg så resten af ugen skal bruges på at få ryddet lidt op og sikkert også læse lidt, når man nu kan sidde ude i solen og gøre det;)
#134 lagoni 17 år siden
#135 aknot 17 år siden
Der må godt nok være rodet hjemme hos dig hvis du skal bruge fire dage på at ryddet op :) ellers også har du et meget stort hus.
#134 Ja jeg så en reklame for den i går, men der stod bare kommer snart.
Har lidt en plan om at tage mig sammen og få fulgt med i den, er generalt meget dårlig til at følge med i serier på TV. Og så kommer den på "kvinde" kanalen af alle kanaler :|
#136 mini_jette 17 år siden
:P Jeg skal arbejde lørdag og søndag, så det er "kun" 3 dage (hvis man tæller idag med)...Jeg har en 1 værelses på 50, såe...det må være fordi jeg roder meget:D
Heroes er glimrende...Sån lidt gennemskuelig, lidt X-men agtig (bare uden kostumerne - heldigvis), men rigtig underholdende..! Mange af personerne er helt kanon og holder virkelig historien oppe... Personligt er jeg helt skudt i Hiro, Claire og Peter, men også lidt Niki og hendes "evne"...Også Claude, som dog kun har en lille rolle at spille er super... Skurken er...skurkagtig...Nej, Sylar er virkelig grum, og fortjener fuldt ud den skærmtid han får!
Det er dog langt fra den bedste serie, der er blevet lavet...Til det er den for gennemskuelig! Men den har mange gode elementer og en god sæson finale, der helt sikkert får mig til at finde serien frem igen, når 2. sæson er over os:P
-måske skulle man skrive en lidt bedre anmeldelse og smide i What we saw-tråden?! hmm??!
#137 mr gaijin 17 år siden
#138 dyg 17 år siden
#139 filmz-Aras 17 år siden
Forresten tegner det da godt med vejret - 1. august = solrig dag! :)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#140 gi-jones 17 år siden