Jeg sidder og slapper efter jeg lige har fået nappet opvasken, så den ikke overfalder mig, når jeg kommer hjem på tirsdag.
Og så undrer jeg mig en kende, fordi tidligere på dagen læste jeg at "Starship Troopers" på BD var blevet udsat, hvilket åbenbart kun drejer sig om den amerikanske udgave, da jeg fik en mail fra Play for en halv times tid siden, der fortalte at filmen var blevet afsendt.. oh well..
Har levet i den analoge alder! TDC kabel var åbenbart lige ned i mit område, så hele dagen har jeg ikke kunne se tv (det kan jeg godt klare) men hva værre er jeg ku ikke tjekke filmz!
men nu er alt godt igen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og fedter lidt rundt på kontoret, skal til møde med en kommende kunde i Herning om en times tid, og kl 14 går turen til Billund for at fange flyveren over til kæresten
#161 Bony 17 år siden
Heldigvis fristes jeg til at sige. ;)
#162 aknot 17 år siden
Er nu igang med job nummer 2 idag, og modsat det første så skal der bestilles noget på det her, slut med at kede sig.
#163 filmz-Kadann 17 år siden
Og så undrer jeg mig en kende, fordi tidligere på dagen læste jeg at "Starship Troopers" på BD var blevet udsat, hvilket åbenbart kun drejer sig om den amerikanske udgave, da jeg fik en mail fra Play for en halv times tid siden, der fortalte at filmen var blevet afsendt.. oh well..
#164 elwood 17 år siden
men nu er alt godt igen 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#165 aknot 17 år siden
Om 25 min. siger jeg godnat.
#166 Bony 17 år siden
#167 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#168 Bony 17 år siden
#169 cyberzed 17 år siden
#170 Bony 17 år siden
Nu er det dyrt i flybilletter.. ;)