Glæder mig over at en gave til min lillesøster er ankommet fra amazon.com. Blev afsendt den 29/7 og kom i dag. De skrev der var 6-22 dages levering, så dette er godt. Vi mangler dog stadig at få tre gaver leveret, men alle er afsendt for nogle dage siden (play/cdon), så de skulle gerne komme inden hendes fødselsdag på torsdag.
Så, NU læser/skriver jeg BA. Kom så, I can do it!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Fantastisk dag. Den nye kaffeautomat er endelig kommet på mit arbejde. Så nu kan jeg forskønne dagene med kaffe, cappuccino, kakao og meget meget mere - helt gratis og kun 10 m fra mit kontor :)
God weekend!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#171 cyberzed 17 år siden
#172 Bony 17 år siden
#173 cyberzed 17 år siden
#174 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#175 lagoni 17 år siden
Så, NU læser/skriver jeg BA. Kom så, I can do it!
#176 tiny 17 år siden
Fantastisk dag. Den nye kaffeautomat er endelig kommet på mit arbejde. Så nu kan jeg forskønne dagene med kaffe, cappuccino, kakao og meget meget mere - helt gratis og kun 10 m fra mit kontor :)
God weekend!
#177 Bony 17 år siden
Og husk nu, flere billeder denne gang. ;)
#178 rasser 17 år siden
Southampton, Long Island...?
:-)
#179 filmz-Aras 17 år siden
Men god weekend folkens! :)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#180 dyg 17 år siden
Nå, 1k nede, godt jeg lige har fået 2k som folk skyldte mig, så er det ikke så slemt alligevel.