Jeg har flagged alle de dvd'er i min samling, som jeg mangler at se, så jeg let kan sortere dem. Er der ingen mulighed for at gemme dette? For hvis jeg stopper og starter dvdprofiler igen, så er alle disse flag gået tabt :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er egentlig ved at lave mad, men fik så mail om at der er ny quiz på http://filmquiz.cmdesign.dk/index.php, så der jeg nok at finde det næste lange stykke tid.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Lige kommet hjem fra den sidste af de 3 optage dage i den her Omgang, damm der var mange myg der hvor vi filmede, nu skal jeg bare se dyner i et par timer i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er lige vågnet og sidder og stener. Var som elwood siger, på optagelser hele natten i en gammel grusgrav, der nu var fyldt med myg. Mine ben er ædt, og jeg lider af det ondeste søvnmangel efter tre dage med natoptagelser. Nu skal det blive godt at komme på arbejde og slappe lidt af.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Nu skal det blive godt at komme på arbejde og slappe lidt af. haha fantastisk sætning, og damm ja de myg er lidt være en jeg havde regnet med, har et gigant rødt mærke på venstre fod (og det kan mærkes hver gang jeg går rundt, min højre fod ku de åbenbart ikke li 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige fået brev om, at komme til møde på arbejde på torsdag kl. 9.00 med afdelingschefen og Jobcenterchefen ang. mit sygefravær. Først får man stress af arbejdet, så kommer man tilbage, så bliver man sablet af chefen, og nu skal man til møde om det...
De sigter nok på en fyring, men jeg er jo sygemeldt på ubestemt tid, så det kan de vel ikke? Man kan ikke fyre en medarbejder der er syg, såvidt jeg ved.
Men det gav da lige et søm mere i kisten, at få sådan et brev. Nu har jeg pisse ondt i maven. Hvorfor gør de ikke noget for at hjælpe mig op igen, istedet for at hakke mig ned?
Håber jeg får noget positivt ud af min samtale ved Addecco på fredag, så jeg kan gi dem fingeren og fortælle dem hvad jeg synes, fra bunden af mit hjerte..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#201 dyg 17 år siden
Jeg har flagged alle de dvd'er i min samling, som jeg mangler at se, så jeg let kan sortere dem. Er der ingen mulighed for at gemme dette? For hvis jeg stopper og starter dvdprofiler igen, så er alle disse flag gået tabt :/
#202 filmz-Aras 17 år siden
Jeg er lige kommet hjem fra arbejde.. Der er jo søndagsåbent i butikkerne i dag, så mon ikke jeg skulle køre mig en lille tur?? :)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#203 Guts 17 år siden
Og ikke nok med at der er søndagsåbent...så er vejret vel også helt iorden!
#204 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#205 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#206 lagoni 17 år siden
#207 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#208 gi-jones 17 år siden
#209 elwood 17 år siden
Nu skal det blive godt at komme på arbejde og slappe lidt af. haha fantastisk sætning, og damm ja de myg er lidt være en jeg havde regnet med, har et gigant rødt mærke på venstre fod (og det kan mærkes hver gang jeg går rundt, min højre fod ku de åbenbart ikke li 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#210 davenport 17 år siden
Først får man stress af arbejdet, så kommer man tilbage, så bliver man sablet af chefen, og nu skal man til møde om det...
De sigter nok på en fyring, men jeg er jo sygemeldt på ubestemt tid, så det kan de vel ikke?
Man kan ikke fyre en medarbejder der er syg, såvidt jeg ved.
Men det gav da lige et søm mere i kisten, at få sådan et brev. Nu har jeg pisse ondt i maven. Hvorfor gør de ikke noget for at hjælpe mig op igen, istedet for at hakke mig ned?
Håber jeg får noget positivt ud af min samtale ved Addecco på fredag, så jeg kan gi dem fingeren og fortælle dem hvad jeg synes, fra bunden af mit hjerte..