Gravatar

#191 Bony 17 år siden

#190 - Skal da ellers love for at du får løbet en del..? :o
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#192 Guts 17 år siden

#190/191

....og kommenterer vejret ligeså meget! ; )
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#193 dyg 17 år siden

Er gået i gang med at få set alle de film, der står på mine hylder, men som jeg endnu ikke har set. I aften blev det til den første af slagsen, en sand klassiker, som jeg utroligt nok aldrig havde fået set før: Chinatown. Ganske fremragende film.

Nå, skulle man ikke lige se en enkelt film mere i aften?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#194 Bony 17 år siden

#192 - Det kan der bestemt være noget om. :)

Jeg har lige været inde på TDC's hjemmeside og skifte hastighed på mit bredbånd. Var simpelthen ved at kaste op over så langsomt det gik..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#195 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#187 - Det havde jeg slet ikke tænkt på, men det er da klart, at det må være en eller anden form modreaktion for lige at tune mig selv ind igen :-)

#188 - Jeg ved heller ikke, hvem jeg skulle anbefale den til, andet end folk der allerede *har* læst den. Kiggede for sjov lige på brugeranmeldelserne på amazon.co.uk, og de afspejler fuldstændigt det der typiske forsøg på at skabe mening. Selv nyder jeg bare sproget og de fuldstændigt vilde fortællinger. Naked Lunch er ikke en historie, det er en tilstand :-)

Har du noget bud på, hvad det næste Burroughs, jeg skal kaste mig over, bør være?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#196 elwood 17 år siden

Wee så kom jeg hjem fra nr. 2 opatge dag af 3 som vi lige sku ha ordnet i weekenden her. Vi var så uheldig at vælge en optage dag hvor der blev holdt fest doh, så det gav ret intressante udfordringer/ fuck'ed up lyd, håber dog noget af det kan bruges.

og imorgen er sidste dag i denne weekend.

Lidt tidligere hjemme det var lidt rart for en gangs skyld.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#197 Benway 17 år siden

Naked Lunch er ikke en historie, det er en tilstand.

Præcis. Det burde være bogens motto. :)

Så tror jeg at jeg vil anbefale "Junky" og den uofficielle fortsættelse "Queer", som er tidligere værker og noget nemmere at gå til, men stadig virkelig gode. Cronenbergs film skylder de to bøger mindst lige så meget som "Naked Lunch" selv.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#198 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Cool. Tak for tippet, Benway. Dem vil jeg fluks kaste mig over, når jeg er færdig med denne her.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#199 lagoni 17 år siden

Hvor jeg glæder mig til at blive færdig med bachelor, så skal jeg godt nok også i gang med at læse andre bøger. Har overvejet Naked Lunch, men må hellere få læst de 10-12 bøger jeg har stående ulæst. Glæder mig specielt til Ian McEwans Atonement og lidt blandet af F. Scott Fitzgerald.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#200 Benway 17 år siden

#198 Det var så lidt. God fornøjelse.

Jeg er selv ved at læse Dostojevskijs "Onde ånder", som jeg omsidder har fået hul på efter at have forsøgt og faldet fra 2-3 gange tidligere. Den bliver virkelig fremragende efterhånden, men de første 100 sider er ærlig talt noget tunge at komme igennem.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: