Gravatar

#51 Corgan 17 år siden

#50:

Finally!! ;-)

Thanks.
Gravatar

#52 filmz-Le Samouraï 17 år siden

... laver sgutte meget. Så lidt som muligt faktisk. Slapper af efter halvanden uge med familien - først i sommerhus, dernæst hjemme hos forældrene i Sønderborg. SÅ har man brug for ferie!

Om ti dage tager jeg to uger til Frankrig for at hænge ud med kærestens familie i deres stenhytte på toppen af et bjerg. Det skal nok blive cool. Der er svømmepøl og forhåbentligt en lokal café eller lignende, som jeg kan drive den af i om eftermiddagen, mens jeg gør endnu et forsøg på at få skrevet Den Store Danske Roman. Jeg har allerede gjort forarbejdet og danset med Lars Bukdahl i en brandert, så en god anmeldelse i Weekendavisen burde være sikret :-D
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#53 filmz-Aras 17 år siden

#52 - Lyder dejligt med ferien! Hvor skal du hen i Frankrig??
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#54 filmz-Aras 17 år siden

Puha, nåede lige at komme hjem fra brugsen, inden helvede brød løs! Fik købt noget guf, så nu er weekenden sikret! ;)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#55 dyg 17 år siden

Er kommet hjem fra århundredets største flytning. Kæft han havde meget lort i sin lille lejlighed. Nu skal aftenen bruges på sofaen sammen med en god film og en kold cola.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#56 gi-jones 17 år siden

#55: Ahh The Coke. Det bedste selskab en mand kan ønske sig på en ensom lørdag aften, hvor månens kolde lys kaster lange skygger gennem de støvede persienner på kontoret.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#57 filmz-Kadann 17 år siden

Jeg sidder og underholder naboerne med "300".. PCM-lyd i øredøvende styrke.. oh yes. :D
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#58 elwood 17 år siden

#56 så det godt man har 10x 1.5 liter coca cola, ah nå nej nu er der kun 9 tilbage 8-)

#57 Pas på de ikke hævner sig senere med Johnny Riemars Fælles sang i tv 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#59 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#53 - Jeg skal til La Balme, en lille flække tæt på Annecy, som igen vistnok ligger ikke så langt fra Lyon.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#60 davenport 17 år siden

Er igang med From The Earth To The Moon, og er nået til 5. afsnit i dag. De sidste par afsnit var altså lidt svage, men fedt at se Max Wright. Han er altid god.

Ellers er kæresten taget over til en veninde ved Ribe, så jeg nyder at være alene hjemme. - Man kan næsten ikke finde ud af hvad man skal med alt den tid.. O/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: