Har lige set Newz.dk's nye design, håber ikke at filmz.dk kommer til at ligne det 100%. Den store venstre side-bar virker godt nok riiigeligt stor. En mellemting mellem den nuværende og newz' nye ville være fint.
Men det kræver vel bare noget tilvænning. Har da også vænnet mig til de ting, som jeg ikke bryder mig om, ved filmz.dk's design.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#61: Enig. Deres logo fylder alt for meget, og det samme gælder for billederne i højre side. Samtidig er det lidt svært at skelne de enkelte nyheder. Fair nok at de simplificere, men det er blevet lidt uoverskueligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har lige kigget på newz og nøj, det nye nye design er grimt. Virker som en gratis template med ekstra udvidet venstreside... Der er sikkert smarte funktioner, men det virker poppet og utrolig uoverskueligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det kommende Filmz-design bliver en del anderledes end det nuværende, men kommer ikke til at ligne det nye newz. Det er slet ikke de samme folk, der har stået for design.
Dog kan det godt være, at nogle af de nye features i newz vil følge med på Filmz.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#61 dyg 17 år siden
Men det kræver vel bare noget tilvænning. Har da også vænnet mig til de ting, som jeg ikke bryder mig om, ved filmz.dk's design.
#62 aknot 17 år siden
#63 gi-jones 17 år siden
#64 lagoni 17 år siden
Har lige kigget på newz og nøj, det nye nye design er grimt. Virker som en gratis template med ekstra udvidet venstreside... Der er sikkert smarte funktioner, men det virker poppet og utrolig uoverskueligt.
#65 chandler75 17 år siden
Dog kan det godt være, at nogle af de nye features i newz vil følge med på Filmz.
#66 aknot 17 år siden
8/10 - so far.
Så derefter "Children of Men", en rigtig god sci-fi flick. Hvor mange af optagelserne er lavet i en lang indstilling, det er jeg lidt en sucker for ;)
Kan varmt anbefales.
7/10
#67 filmz-Kadann 17 år siden
#68 filmz-Aras 17 år siden
Har lige set Magnolia - hvor spillede Tom Cruise bare ringe..
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#69 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#70 Bony 17 år siden