Gravatar

#11 filmz-ataris 20 år siden

#10 - Reservoir Dogs er nok i højere grad direkte inspireret af City on fire - hvis vi snakker om plottet i hvert fald.

Af genindspilninger vil jeg have svært ved at se oldboy blive genindspillet, hvilket den jo gør i år 2006 :(
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#12 dolphinfriendly 20 år siden

#11 En genindspilling af "Oldboy" ville også umiddelbart være noget af det værste, jeg kan forestille mig...vidste ikke der rent faktisk kommer en, så jeg er på vej til Hollywood med noget Osama ville misunde :).

Gravatar

#13 elwood 20 år siden

Singin in the rain og Casablanca

Singin in the rain fordi ingen slår Gene kelly eller Donald O'conner, og filmen er stadig i dag en klassiker.

Casablanca, jamen nej det er hellig brøde hvis nogen gør det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 filmz-gimleno1 20 år siden

#8 Jeg siger at jeg eddermame håber hun tog pis på dig ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#15 dyg 20 år siden

Spartacus, Texas Chain Saw Massacre (nå, øv), Quest For Fire, Close Encounters. Og ja, alle Dario Argento's film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 filmz-ataris 20 år siden

#13 Casablanca er da så vidt jeg ved blevet genindspillet. Det kan dog godt være det bare er som tv-serie og ikke film, men på anniversary dvd'en var der i hvert fald klip fra indtil flere forskellige forsøg på at genindspille filmen.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#17 Hasselguff 20 år siden

Psycho. Nej vent nu lige lidt...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#18 mr gaijin 20 år siden

En Bollywood-version af "Idioterne". Eller, på den anden side, det kunne egentlig være meget fedt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#19 Slettet Bruger [784500337] 20 år siden

Godfather-filmene!
Gravatar

#20 evermind 20 år siden

The Nightmare Before Christmas, hehe...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: