Og Grundlovsdag og Kyndelmisse... Hvad snakker i om?? Jeg glæder mig personligt mest til Mortens Aften, hvor Mortenstræet er tændt og der er Mortensgaver nedenunder.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvilket ikke er dage som der bliver brugt meget tid på i Danmark, måske lige grundlovsdag, men ellers ikke.
Jul og nytår er et internationalt fænomen og der er vist ikke mange der fejrer mortensaften. Og dem der endelig gør det føler sig nok ikke specielt nationale når de gør det. #25 Det viste jeg ikke engang at man gør sådan, altså det med træ og gaver. Det lyder lidt som jul :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#21 filmz-jonasgr 17 år siden
#11 Ja en lille måneds tid igen. Så har man også en undskyldning for at opføre sig som et fjols.
#18 Jeg fejrer thanksgiving, fordi det har relation til det jeg arbejder med.
'Cause I'm evil"
#22 filmz-Kadann 17 år siden
Nåeh, jeg har nu ikke brug for en undskyldning for at drikke mig stiv og opføre mig dumt. :)
#23 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#24 filmz-Liou 17 år siden
Vi har da jul og nytår og øh shit du har ret.
Men der er da min fødselsdag.
#25 davenport 17 år siden
Jeg glæder mig personligt mest til Mortens Aften, hvor Mortenstræet er tændt og der er Mortensgaver nedenunder.
#26 filmz-Liou 17 år siden
Men hvor mange mennesker fejre det?
bortset fra Mortens aften tror jeg ikke at jeg kender nogen der fejre disse dage men omvendt er jeg måske bare uheldigt at kende de forkerte.
#27 filmz-jonasgr 17 år siden
Jul og nytår er et internationalt fænomen og der er vist ikke mange der fejrer mortensaften. Og dem der endelig gør det føler sig nok ikke specielt nationale når de gør det.
#25 Det viste jeg ikke engang at man gør sådan, altså det med træ og gaver. Det lyder lidt som jul :)
'Cause I'm evil"
#28 davenport 17 år siden
#29 filmz-Liou 17 år siden
Det er godt du minder mig på det. jeg skal også huske mine kalk piller og min astma spray
#30 davenport 17 år siden