Gravatar

#1 filmz-Bruce 17 år siden

Hvilke/n film giver I jeres udkårne næste uge?

War of the Roses, Mr. and Mrs. Smith, Kramer vs. Kramer, The Breakup?

Personligt giver jeg my precious, mig selv, bl.a. American Gangster!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Hmmmmm ... naaaa Carol får "Strictly Ballroom" og "Notebook" af mig :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 Tylerdurden 17 år siden

"Fatal Attraction" eller "So I Married an Axe Murderer". :-D
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#4 filmz-Liou 17 år siden

I øjeblikket er jeg single så jeg slipper heldigvis for at bekymre mig om det.
Gravatar

#5 BN 17 år siden

Min kone og jeg vælger selv, hvilke dage i løbet af året vi vil sætte til side til hinanden (eller til børn og børnebørn m.fl.) eller give hinanden gaver. Kun bryllupsdagen ligger fast - alle andre dage er nogle vi selv finder på/bestemmer henad vejen. Jeg er stor tilhænger af denne fleksibilitet og holder af at være totalt uafhængig af Valentines Day, Mors Dag, Fars Dag og alle andre helligdage/mærkedage.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 filmz-bullettooth 17 år siden

min kone har valgt at tage ind og drikke kaffe med en vendinde på en smart café.....så hun får sgu burnout paradise. Så kan jeg nyde aftenen, selv!
--------- for rent ---------
Gravatar

#7 gi-jones 17 år siden

Jeg HADER Valentines day. Det er den dummeste "tradition" som nogle blomsterhandlere engang har opfundet, men kæresten bliver muggen hvis der ikke sker noget. Min plan er at give hende pæne blomster, dagen før. På den måde kan jeg næsten overholde mine principper uden at få klippet bollerne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 filmz-saku 17 år siden

er det ikke kun i usa man har valentines day?
Gravatar

#9 mr gaijin 17 år siden

Det er så i situationer som denne, at jeg er glad for at have en japansk kæreste. I Japan er traditionen på Valentine's day, at kvinderne giver chokolade til mændene. Til gengæld skal mændene give noget hvidt igen (blomster, chokolade, noget lignende) til den såkaldte "White Day" en måned senere. Jeg har nu bedt min kæreste om at glemme Valentine's Day, da hun sidder midt i en hård eksamensperiode. Desuden gør vi det samme som bn med at begave hinanden uden for sæsonen.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 filmz-vassago 17 år siden

#8: nej, blomsterbutikker og andre forretningsfolk har fået "indført" dagen i Danmark (og en masse andre steder) - og det er sikkert ikke for hyggens skyld. Halloween er også godt på vej ind, sikkert til stor glæde for legetøjsbutikkerne, så kan de komme af med alt det l*rt de ikke kunne sælge til fastelavn. Det næste bliver vel at vi skal fejre Thanksgiving, så vi kan få solgt nogle kalkuner...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: