Så engang for en del år siden en vampyrfilm, hvor de i slutscenen kører afsted i en hestevogn, og en af personerne i vognen vist nok er en vampyr, uden at de resterende i vognen er klar over det. Virkelig ringe beskrivelse er jeg godt klar over, men nogen der kan genkende den?
Jeg syntes den er ganske sjov, men den er ikke synderligt uhyggelig. Den er speciel for den er lavet kort før Polanskis kone - Sharon Tate - frygetlige død. Nu ved jeg ikke om du har kabel tv, men fx kanalen TCM viser den med jævne mellemrum. Har du ikke mulighed for det kan jeg godt holde øje med den og optage den på VHS til dig :)
Drabet på Sharon Tate har meget lidt med filmen at gøre. Ingenting faktisk. Filmen er fra 1967 og hun blev dræbt i 1969. Hun nåede at medvirke i 6 andre film efter denne her, inden hun blev myrdet. Bl.a. en cameorolle i Polanskis Rosemary's Baby fra 1968.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Jeg læste i øvrigt lidt på Manson historien i mellemtiden. En grimmer omgang må man sige. Havde han nogen speciel grund til at gå efter Sharon Tate og hendes venner?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-topmajor 21 år siden
#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 21 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#5 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#6 gi-jones 21 år siden
#7 filmz-Kadann 21 år siden
Sharon Tate blev dræbt af Manson-familien, så vidt jeg husker var hun gravid da det skete.
Men det er en ganske underholdende vampyrfilm, som bør stå på hylden i enhver samling. :)
#8 Vestas 21 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#10 gi-jones 21 år siden