Jeg var inde og se den igår og jeg skal lige høre om det er en reel fejl i filmen eller den bare var underlig her i biffen i Holstebronx.
Der hvor Frankensteins monster kommer ind igennem vinduet hvor Kate Beckinsale er igang med at slås med den sidste Bride of Dracula lavede den et underligt hop....var der andre end mig der så den ?
Ligesom de havde lavet et MEGA dårligt klip i filmen eller som en dvd skive der hopper pga fedtede fingre eller noget i den stil sådan virkelig at du ikke er i tvivl om at der var noget der gik ged i
Dog undrede jeg mit lidt over at hunvampyren pludselig dukker op og gør livet surt for Beckinsale, da sekundet før var Bruden i vild kamp med Frankenstein.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 cyberzed 21 år siden
Der hvor Frankensteins monster kommer ind igennem vinduet hvor Kate Beckinsale er igang med at slås med den sidste Bride of Dracula lavede den et underligt hop....var der andre end mig der så den ?
#2 Martindan 21 år siden
#3 cyberzed 21 år siden
#4 Martindan 21 år siden
#5 puffin 21 år siden
#6 DarkLight 21 år siden
(Mini spoiler)
Dog undrede jeg mit lidt over at hunvampyren pludselig dukker op og gør livet surt for Beckinsale, da sekundet før var Bruden i vild kamp med Frankenstein.
#7 Martindan 21 år siden
#8 El vez 21 år siden
Plothuller har nu aldrig været undeholdende, medmindre underholdningen skal bestå i ufrivillig morsomhed, jeg tror ikke det var det Sommers ønskede :)
#9 DarkLight 21 år siden
Lidt pinligt at misse noget i dét plot. Det var ikke just det mest komplicerede til dato ;)
#10 cyberzed 21 år siden