#29 hehe jep og i modsætning til Tom Cruise tråden, så kender jeg verbalt forulempet dværg tråden hel fra start af, det var nogle ret syrede oplæg eller hva man kalder det vi kom med 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
hallo! Ja okay, jeg er en ung mand på 19 der søger ældre erfaren kvinde som vil lære mig det erotiske univers at kende. jeg er 2.10 meter høj og vejer 54kg - jeg har 2 blå øjne og leverpostejs farvet hår - folk i byen kalder mig pusterøret. hvis jeg er noget for dig, så skriv!
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Faktisk har jeg stor respekt for det i gør. Mange unge mennesker isolerer sig, og film ses bedst sammen med andre. Så jeg må sku sige, at i har fat i den lange ende Os2. I kunne evt. oprette en lille gruppe, der jævnligt tog i biografen sammen, og så diskuterede filmen bagefter. Hatten af. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg må gå til bekendelse. Jeg er ikke specielt japansk (men jeg har nu været i Japan). Jeg kunne bare ikke nære mig. Vi er nok bare nogle drillepinde herinde på filmz, men jeg håber, I finder nogen at se film med.
Gomen nasai!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 filmz-Koenig 20 år siden
jeg er 2.10 meter høj og vejer 54kg - jeg har 2 blå øjne og leverpostejs farvet hår - folk i byen kalder mig pusterøret.
hvis jeg er noget for dig, så skriv!
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#33 weebs 20 år siden
#34 filmz-Os2 20 år siden
HALLO vi søger ikke kærster vi søger venner...
#35 weebs 20 år siden
#36 davenport 20 år siden
Faktisk har jeg stor respekt for det i gør.
Mange unge mennesker isolerer sig, og film ses bedst sammen med andre. Så jeg må sku sige, at i har fat i den lange ende Os2.
I kunne evt. oprette en lille gruppe, der jævnligt tog i biografen sammen, og så diskuterede filmen bagefter.
Hatten af. :)
#37 filmz-yoshimura 20 år siden
Gomen nasai!
#38 nakalay 20 år siden
PS: Nogle billeder af jer ville være påskønnet.
#39 Martindan 20 år siden
#40 filmz-Os2 20 år siden