Gravatar

#1 filmz-Os2 20 år siden

Hey.....

Er der nogle på 15-16 år, som kommer fra ikast eller tæt på, som gerne vil have nogle nye venner at se film med...og dele interessen for film..??

Så skriv til vores mail....
[email protected]

Hilsen Os2
Gravatar

#2 nakalay 20 år siden

Jeg vil gerne være din ven (Michelle?). Jeg bor dog i Århus og er lidt ældre end ønsket. ;)~
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 filmz-Os2 20 år siden

Hej vi er altså to

hvor gammel er du da..???
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

Run.
Run and don't look back.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-Os2 20 år siden

Hallo hvor gammel er du?? (Nakalay)
Gravatar

#6 ks 20 år siden

Dette skal nok gå hen og bliver en dybt skummel tråd.
Gravatar

#7 DarkLight 20 år siden

Hvorfor dog det? Nu har siden bedste børn jo allerede postet i den? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 ks 20 år siden

#7 - Bare en følelse jeg har, men kan selvfølgelig være jeg tager fejl. Men Nakalay har sikkert allerede øremærket tråden, og noget siger mig, at den udvikler sig til noget skørt. Jeg har i hvert fald markeret den som interessant, bring it on!
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 20 år siden

I wuld like to be yur friend. I also love the movies, I like especially to watz them with friends.

Oh, I forget to explane. I am japanese exchange student, and I also want to have make new friend for so long as I am hear.

Is ikast a long way from Aarhus? I am little older than you ask, I am 19.

Wat kind of movie you like to watz?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Bates 20 år siden

Me love you long time...

Skriv ny kommentar: