Heh. Jeg kan ellers lige se davenports savlende, dobbelt dopede, vildt halucinerende og fuldstændig latterligt blodtørstige dværg storme rundt og bide folk i anklerne :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
jeg kom lige til at tænke på...findes der dværg-zombier ?
synes jeg nogen gange høre en stønen og rallen bag v3ed containerne når jeg er nede med skrald, men njeg har ikke turede kigge efter endnu, af frygt for en frådende Dværg zombie begynder at trave efter mig op af trapperne til min lejlighed.
Kan også være han har været ved min lejlighed men bare ikke kunne nå ringklokken ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#91 - se.. det er jo også charmen i det... At se min og Davenports to sindsyge bidske ustoppelige dværge flå hinanden i stykker, men samtidig har Elwood også ret.....
#91 gi-jones 19 år siden
#92 elwood 19 år siden
synes jeg nogen gange høre en stønen og rallen bag v3ed containerne når jeg er nede med skrald, men njeg har ikke turede kigge efter endnu, af frygt for en frådende Dværg zombie begynder at trave efter mig op af trapperne til min lejlighed.
Kan også være han har været ved min lejlighed men bare ikke kunne nå ringklokken ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#93 Martindan 19 år siden
#92 - dværg zombier..... skræmmende tanke.......
#94 filmz-Kadann 19 år siden
#95 elwood 19 år siden
#96 Martindan 19 år siden
#97 filmz-Kadann 19 år siden
Men de er jo også døde og lidt rådne i filmen.. så må det være zombiedværge med kannibalistiske tendenser?
#98 Martindan 19 år siden
#99 filmz-Kadann 19 år siden
Er kannibal ikke kendetegnet ved at man spiser sin egen art? Zombier og mennesker er vel reelt ikke samme art.. eller noget. ;)
#100 elwood 19 år siden