Gravatar

#81 davenport 19 år siden

Har lige sendt dværgen over på Statoil efter smøger.. Bare han ikke bruger pengene på Fernet Branca og ludere. Det er sket før!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#82 Martindan 19 år siden

Nogen der har lyst til en dværgekamp? ala. hundekampe? En ven og jeg ahr gode erfaringer med den slags... vi lader abre vores dværge sidde i et bur uden vand og mad i en et par dages tid, sætter burene ind i en ring, og tirrer dem så med noget slatet kød, og bang så er dværgene klar til kamp....

for cryin' out loud......
Gravatar

#83 davenport 19 år siden

Min er en friluftsdværg, så han bliver rigtig gal, når han bliver lukket inde. Den er jeg med på!
Må man tirre dem med en spids pind før det hele går igang?
Gravatar

#84 lagoni 19 år siden

Nu begynder det her at minde skræmmende meget om Hubert Selby Jr's bog "The Room"...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#85 davenport 19 år siden

Jeg kender den ikke, men hvis det er noget med at være fanget i et rum, så er det en af de metoder jeg personligt bruger, for at pine min dværg. Han får ikke et af sine små ben til jorden !!!
Gravatar

#86 Martindan 19 år siden

#83 - du bestemmer selv hvordan du pirrer din dværg og gør den klar til kamp. Dog ikke noget med doping... i orden man gør dem så sindsyge at de ikke kan føle smerte, emn så skal det også gøres på den gode gammeldagsmåde.. doping er forbudt i dværgkamp.
Gravatar

#87 davenport 19 år siden

Min dværg ryger meget hass, men det er jo ikke doping, vel? Sjovt nok bliver ha ikke sløv af det, mere aggresiv tværtimod.
Gravatar

#88 Martindan 19 år siden

#87... hmmm..... et eller andet sted er det vel en slags doping.... men måske bør vi tillade doping i dværgkamp... jeg mener.. jo mere agressive og smerteløse de er jo bedre ikk?
Gravatar

#89 elwood 19 år siden

ahh synes du glemmer fryden ved at høre sin modstanders dværg vræle op om smerte og lidelse, den mister man jo hvis de ikke har nogen smerte-tærkelse, så jeg må nok sige jeg er imod en hverform for doping og hashrygning.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#90 Martindan 19 år siden

#89 - ja du har nok ret.....

Skriv ny kommentar: