Gravatar

#111 Martindan 19 år siden

okay.. har siddet og studeret dette intenst og kan indtil vidre konkludere følgende.....

Tror mutanterne kom først... hvoraf zombier først rigtig gjorde opmærksom på sig selv i de tidlige 70'ere....
for cryin' out loud......
Gravatar

#112 gi-jones 19 år siden

ork ja. Historisk set havde mutanterne jo deres storhedstid i de glade 50'ere.
Men hvis man skal dyrke en virkelig historisk gentlemanssport må det være nazi-kast. Se det er der klasse over.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#113 Martindan 19 år siden

#112 - arhhh... nazi kast.... (nazidværgkast må dig være det ultimative kick) den eneste sport hvor længden på kastet er ligegyldig, men det vigtigst er smerten du påfører nazien ved kastet....
Gravatar

#114 evermind 19 år siden

#111+112
Jeg må nedlægge veto! Efter min mening var zombierne der først (og når mutanterne engang er døde, genopstår de sikkert som zombier, der således også vil være der til sidst...!)

Selv om zombie-fænomenet først havde sin storhedstid i starten af 70'erne modsat mutanternes i 50'erne, må vi ikke glemme, at diskussionen handlede om, hvad der kom først. Romeros "Night of the Living Dead" (1968) betragtes af mange som den film, der rigtig satte gange i zombiegenren, men faktisk markerede den blot en form for paradigmeskifte inden for genren, hvor zombier gik (stavrede?) fra at være en troldmands viljeløse slaver til at være menneskeædende dødninge. Det er Romeros film, der danner grundlag for stort set alt, hvad der siden er lavet inden for genren, som dog strækker sig helt tilbage til (mig bekendt) 1932 med Bela Lugosi-filmen "White Zombie". I litteraturen har zombier tillige optrådt siden engang midt i de såkaldt glade 20'ere.

I rest mig case! - i hvert fald indtil oplysninger fremkommer, som kan pege i retning af pre-atomalder-mutanters eksistens (Elefantmanden gælder ikke med!!). :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#115 gi-jones 19 år siden

Så lad mig da fremlægge det pågældende bevis:
Christian V af Danmark
Gravatar

#116 evermind 19 år siden

LOL! Sådan så folk jo bare ud dengang... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#117 gi-jones 19 år siden

Men ser folk måske sådan ud idag? (Ok, nogle gør måske). Men ergo er de fleste af os muteret (og gudskelov for det)
Gravatar

#118 evermind 19 år siden

Hm, tankevækkende, egentlig... (tråden her er i øvrigt også muteret lidt, siden den startede)
Gravatar

#119 elwood 19 år siden

#118 tænk har du også bemærket det hehe, jeg klager nu ikke, men vi kan da godt snakke om Will Farrel's rolle i Elf igen hvis du gerne vil ha det...? Naaaa don't think so.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#120 Martindan 19 år siden

Da der jo i denne tråd er blevet diskuteret om hvorvidt dværge eksisterer eller ej, vil jeg gerne henvise til hjemmesiden www.undertaker-wwe.com. Gå ind under sektionen downloads, ind i menuen video clips, og find så klippet med titlen The Undertoddler feels the warath of the Undertaker...
her ses en dværg blive chokeslammet af wrestleren Undertaker...
Så.. god cgi.. eller et rigtigt væsen.... bedøm selv.......

Skriv ny kommentar: