Gravatar

#121 gi-jones 19 år siden

Ja, for fanden. Lad os da få gang i den her tråd igen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#122 elwood 19 år siden

speaking of CGI

så gad jeg godt vide hvo'en de lavede alle scenerne i RAy med ham der "dværgen" det er satme noget af det cgi jeg længe har set i en film.

Nogen der kender mere til rygterne om Johnny depps nye film, hvor han vidst nok skal spille dværg ? altså meget kan man sige om ham depp men han er satme ikke bange for de udfordrene roller.

mener at den forløbige title er the dwarf-thrower som handler om en dværg og dens herres venskab og kampen om at vinde den store præmie. Bruce willis sku vidst nok spille den fattige bonde Old McScott som opsøger den gamle dværgkaster Frank (Eastwood) som tager ham under sine arme og begynder at oplære ham i den ædle sport dværgkastning, på grund af et løfte han gav McScott's far under den frygtelig fåreklipnings-krig, Old McScott's datter bliver spillet af Dakota Fanning, som lider af en frygtelig fårsyge.

Den er først lige på ide brættet, men det sikkert at John Williams har sagt ja til at stå for musikken, og Andy serkins skal spille dværgen, i dens unge år.

Britney spears sku vidst også ha sat sin agent på sagen fordi hun gerne vil spille den unge fårehyrinde der falder for Old McScott.

Og for en gangs skyld er det ikke noget remake forfatterne bag historien er Michael Crichton, instruktøren er Steven Speilberg, eneste krav han havde var at Tom Cruise skulle ha en role, mener planen indtil videre er at han skal spille Old Dusty Beard en af Old McScott's modstander i den store dværgkastnings tournering.

Håber sku den bliver til noget den lyder hvertfald fed. 8-)

Nogen der ved mere om dette projekt ?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#123 davenport 19 år siden

Ja, der er noget med en ond greve (der er tale om Sean Connery, men intet er sikkert), der vil forpurre planerne, og sender en sort "dværg" på banen. (Casting er igang, og både Michael Duncan Clarke og Tony Cox er på tale.)
Denne formodede "dværg" skulle ride på en sort, ildspyende gris, måske med stemme af Christine Cavanaugh.

Enough said... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#124 elwood 19 år siden

cool så jeg ikke den eneste der har hørt om den film, hmm andre der har noget info elelr rygter om den ?

8-)
Gravatar

#125 gi-jones 19 år siden

Elwood, du bruger for lang tid herinde.
Gravatar

#126 davenport 19 år siden

Det tror jeg vi er mange der gør ;)
Gravatar

#127 gi-jones 19 år siden

Ikke mig. Jeg er her næsten aldrig :)
Gravatar

#128 elwood 19 år siden

jeg synes bare tråden sku ha et lille spak igen efter den har ligget stille, og når man nu ikke blive inviteret til zombie hygge endnu, så må jeg fordrive tiden med at oprette opskøre indlæg i denne tråd 8-)

Gravatar

#129 davenport 19 år siden

Bare giv los. Det kan være vi snart når "verbal forulempet dværg" tråd II ;D

Nogen der sagde "bedste Tom Cruise tråd II"?
Gravatar

#130 elwood 19 år siden

update på The Dwarf-Thrower

Fra personer tæt knyttet til Jamie Foxx, sku det nu være være sikkert at han har sagt ja til rollen som statuen af den forviste dværgkaster fra dværgkasternes landsby. Jamie har udtalt "denne rolle kommer til at blive krævende, tror den bliver svære end rollen som Ray Charles. Så jeg er gået i gang med forberedelserne ved at se Keanue Reeves film igennem for at studere denne mestere i udtryksløse ansigter"

Rygterne om en så høj rating som NC-17 rating går allerede men en PG-13 er hvertfald sikker, da der eftersigne sku være en ret brutal scene med Old McScott som bliver mishandlet af den onde Greve's Dværg-håndlanger.

Det var vidst lige alt, for nu. men hey begynd bare at snakke om de "stakkels" dværge igen, jeg synes bare den her film lyder så interessant at den sku med i tråden her.

Skriv ny kommentar: