Nej, det er udelukkende mig selv der eksperimenterer med den slags............ Men kun som créme!!! Nå, skal vi ikke snakke videre om de fordækte væsner? For jeg vil gerne vide om der bliver spottet dværge rundt omkring? Mit sidste spot af en dværg, var i lørdags lidt ude på landet. Den stod tydelig, for jeg havde solen i ryggen, og den var igang med at mishandle en lille hund. (Jeg havde ikke en kvægstav med, så jeg greb ikke ind!) Så løb den væk, jeg tror den gemte sig i skoven. Jeg skyndte mig selvfølgelig hjem, da jeg var lidt skræmt uden våben eller peber (som dværge jo afskyr!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
og Mag-lights glem ikke dem, hver gang jeg hæver min så kan jeg godt sige dig at dværge skælver af frygt muhahaha. "nej det er ikke vold det kaldes hårdtslående argumenter"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Angreb den nogen? Satans at man betaler skat i dyre domme, og politiet og militæret bare sidder og drikker kaffe, når der er dværge løs. Hvad fanden ska det forestille???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
If there's something strange in your neighborhood Who you gonna call? Dwarfbusters! If there's something weird and it don't look good Who you gonna call? Dwarfbusters!
I ain't afraid of no Dwarf I ain't afraid of no Dwarf
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
se det ku være et fedt remake. Ghostbuster bliver til Dwarfbusters med dværge i stedet for, og så skal der være en gigant dværg i stedet for den store tingest til sidst i filmen, kan ikke lige huske hvad den hedder ligner michelein(staveplade) manden.
#161 gi-jones 19 år siden
#162 davenport 19 år siden
Nå, skal vi ikke snakke videre om de fordækte væsner?
For jeg vil gerne vide om der bliver spottet dværge rundt omkring?
Mit sidste spot af en dværg, var i lørdags lidt ude på landet. Den stod tydelig, for jeg havde solen i ryggen, og den var igang med at mishandle en lille hund. (Jeg havde ikke en kvægstav med, så jeg greb ikke ind!)
Så løb den væk, jeg tror den gemte sig i skoven. Jeg skyndte mig selvfølgelig hjem, da jeg var lidt skræmt uden våben eller peber (som dværge jo afskyr!)
#163 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#164 HelmerJ 19 år siden
#165 Martindan 19 år siden
#166 davenport 19 år siden
#167 elwood 19 år siden
If there's something strange in your neighborhood
Who you gonna call?
Dwarfbusters!
If there's something weird and it don't look good
Who you gonna call?
Dwarfbusters!