jeg fangede ham selv på en safari ovre ved Oksbøl. Vi klappede ham op, og var så 2 hold, der til sidst fik fingre i den lille satan. Hold kæft han bed og sparkede, men jeg har efterhånden lært ham at hente øl og skrue op for anlæget.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nå, men man har da en løbegård. Han skal ikke være i huset, når der er gæster, eller når jeg ikke er hjemme. Så ryger han i gården! Men det er ikke en god idé hvis man har naboer, for de hyler og skriger hele tiden. Så kan man jo passende straffe dem i samme åndedrag ;) (Altså dværgene, ikke naboerne)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Et ord til hele denne tråd "LOL". Var færdig af grin flere gange.. Btw.nogen der kender en god side hvorman kan købe en dværg? gerne med et sparelink :). Har overvejet at adoptere en i stedet for at indfange men der er bare en fandens masse papirarbejde
hmm det vil sige at os i lejlighed vi ikke kan ha en æv 8-( kan de opdrages til at gøre rent fordi så kunne man mååske bare give ham halsbånd på og så få ham til at gøre rent når man ikke lige skal kaste med ham, eller er de meget pladskrævende ?
jeg har et kosteskab, men jeg tror desvære folk vil undre sig over de mange skrig og skrål fra min lejlighed når jeg ikke er hjemme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38 så skal man bare lige sørge for at flytte ham, hvis man nu ved kærsten kom på besøg, tror hun ville se lidt underlig ud hvis hun en dag åbnet kosteskabet, og der så stod en gaffa indbundet dværg og stirrede ondt på hende.
"hva siger du skat en dværg med gaffatape ?...nåå det bare Dværgen Hans, gider du lige sørger for han ikke hoppe nogen steder hen"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 davenport 19 år siden
#32 Martindan 19 år siden
#33 davenport 19 år siden
#34 elwood 19 år siden
eller skal man gemme ham af vejen som stumtjener, jeg er sku lidt i tvivl her må jeg indrømme, andre gode foreslag eller erfaringer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 davenport 19 år siden
Men det er ikke en god idé hvis man har naboer, for de hyler og skriger hele tiden. Så kan man jo passende straffe dem i samme åndedrag ;) (Altså dværgene, ikke naboerne)
#36 19 år siden
Btw.nogen der kender en god side hvorman kan købe en dværg? gerne med et sparelink :).
Har overvejet at adoptere en i stedet for at indfange men der er bare en fandens masse papirarbejde
#37 elwood 19 år siden
jeg har et kosteskab, men jeg tror desvære folk vil undre sig over de mange skrig og skrål fra min lejlighed når jeg ikke er hjemme.
#38 Martindan 19 år siden
#39 davenport 19 år siden
#40 elwood 19 år siden
så skal man bare lige sørge for at flytte ham, hvis man nu ved kærsten kom på besøg, tror hun ville se lidt underlig ud hvis hun en dag åbnet kosteskabet, og der så stod en gaffa indbundet dværg og stirrede ondt på hende.
"hva siger du skat en dværg med gaffatape ?...nåå det bare Dværgen Hans, gider du lige sørger for han ikke hoppe nogen steder hen"