Ville det være tilladt af manipulere sin dværg enten med en form for virus som eks gør dværgens hud mere aerodynamisk, eller hvis man bruger en remote-admin adgang og der i gennem fjernstyrer dværgens flugt gennem luften, eller cracker hele hans GUI så han bouncer bedere på alle underlag...?...
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Tror vi indføre regler om at det skal være forbudt at bruge en cyborg dværg som #42 beskriver.... Eller også kan vi bare indføre en kategori der hedder Migit (eller hvordan det nu staves) Wars ala. RObot Wars hvor man selv bygger sin dværg hjemmefra, og lader dem kæmpe en brutal kamp på liv eller død, mens en fjollet komiker kommenterer begivenhederne (ok, lyder som et projekt for min årlige sommerfest).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Til jer, der selv har fanget - eller overvejer at fange - en dværg: Man skal have en særlig tilladelse, og den er ret svær at få. Det nemmeste vil nok være at købe den hos en godkendt forhandler, hvor man er sikker på, at den er registreret. Husk også at sikre jer, hvis I køber en brugt el. lign. over f.eks. eBay, at den er registreret.
Det er rimelig surt at troppe op til, hvilken konkurrence I nu vil bruge den i, og blive meldt til Dværgenes Værn, fordi den er ulovligt indfanget. Det kan godt være, det er dyrere at bruge en rigtig forhandler, men det kan helt sikkert ikke måle sig med den pris, man risikerer at skulle hoste op med i modsat fald: Jeg tror, bøderammen er op til omkring 100.000 kr.
Som vi alle sikkert kan uddrage af tråden her, er der trods alt tale om en forholdsvis truet art. Så gutter, hvis I overvejer dværgehold, så gør det på den rigtige måde.
God fornøjelse! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hvis nogen skulle være interesseret, kender jeg en fyr, der handler med ulovligt importerede pitbull-dværge fra opdrættere i Polen. Det er den såkaldte "rednose"-race med kuperede ører. Der skulle ikke være problemer med at stille op med dem i konkurrencer, da de indregistreres som en anden race, men sørg for at holde dem i kort snor, når der er andre dværge i nærheden, for ellers flår de struben ud på dem, og så ender det tit med, at man bliver diskvalificeret fra stævnerne, og det er sgu for surt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#41 Martindan 19 år siden
#42 HelmerJ 19 år siden
#43 elwood 19 år siden
hehe en dværgs GUI hmm håber ikke det køre på windows, så det går ned midt under flyningen det ville være meget synd.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44 Martindan 19 år siden
#45 filmz-yoshimura 19 år siden
#46 Martindan 19 år siden
#47 evermind 19 år siden
Det er rimelig surt at troppe op til, hvilken konkurrence I nu vil bruge den i, og blive meldt til Dværgenes Værn, fordi den er ulovligt indfanget. Det kan godt være, det er dyrere at bruge en rigtig forhandler, men det kan helt sikkert ikke måle sig med den pris, man risikerer at skulle hoste op med i modsat fald: Jeg tror, bøderammen er op til omkring 100.000 kr.
Som vi alle sikkert kan uddrage af tråden her, er der trods alt tale om en forholdsvis truet art. Så gutter, hvis I overvejer dværgehold, så gør det på den rigtige måde.
God fornøjelse! :)
#48 filmz-yoshimura 19 år siden
#49 Slettet Bruger [1351657603] 19 år siden
#50 davenport 19 år siden
http://www.lpaonline.org/lpa_adoptions.html
Så er den barberet! ;D