min dværg hader mig allerede det er gennem frygt at jeg kontrollere den, men hey hvis den bliver mere fjensk efter den vender hjem, så ser jeg det bare som en udfordring. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
man bør aldrig gnide en væver koala mod bagsiden af sin ny indkøbte dværg, det kan tirer den i en sådan grad at den pludseligt fylder en skoda med brint.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg har lige fået min dværg. Godtnok tog det mig cirka 2 år at gro ham. Men man ved jo aldrig hvilket stof der er bedst som gødning, når man planter sin dværg - og så ska man jo vente 2 år for at plukke ham. Han skal hedde Hilgrim - et godt islandsk navn.
Men hvis jeg må spørge: hvad skal jeg fodre den nu? hvad er bedst at give den?
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#193 hmm spørgsmålet er måske snare hvad man ikke skal give den, fordi min den æder sku alt, sidste det gik ud over var mit klædeskab hvor den er gemt af vejen, den forsøgte at gnave sig ud.
og ellers så har den en slem vane til at drikke alt mit sulfo, hvis den kan komme i nærheden af det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#191 - Elwood hvis din dværg hader dig så er der kun en ting at gøre... frem med læderremmen og giv den et lag tæsk.. bare så den mærker hvem der bestemmer.... Det gælder om at slå dem på eet territorium... tæve dem på deres hjemmebane.. So is it written and so will the dwarfs be beaten....
#191 elwood 19 år siden
min dværg hader mig allerede det er gennem frygt at jeg kontrollere den, men hey hvis den bliver mere fjensk efter den vender hjem, så ser jeg det bare som en udfordring. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#192 HelmerJ 19 år siden
#193 Æsop9000 19 år siden
Han skal hedde Hilgrim - et godt islandsk navn.
Men hvis jeg må spørge: hvad skal jeg fodre den nu? hvad er bedst at give den?
#194 elwood 19 år siden
og ellers så har den en slem vane til at drikke alt mit sulfo, hvis den kan komme i nærheden af det.
#195 weebs 19 år siden
Username: filmz
Password: pass1234
eller også kan man benytte sig af ->dette<- auto-login link.
Hygge! ;)
#196 jessup 19 år siden
#197 Martindan 19 år siden
So is it written and so will the dwarfs be beaten....
#198 elwood 19 år siden
og ja det er vidst ved at være stk. tid siden, så det kunne godt være den skal ha lidt slag når den vender hjem igen.
#199 davenport 19 år siden
Hvis vi nu alle sammen skriver i den profil, så skal den satme nok blive sær.
Hermed en opfordring til at holde den 2´0´´ mellemøstlige dværg opdateret som der linkes til i 195.
Godt initiv :D
..og man slår ikke en dværg, man tæver den!
#200 gi-jones 19 år siden