#167 Yea! Jeg har set én af filmene "Sunrise: A Song of Two Humans", den synes jeg til gengæld også er fantastisk, havde slet ikke forventet, at den ville ramme mig som den gjorde, da jeg så den første gnag.
Det fortæller jo blot at man ikke skal skue hunden på hårene.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#168 - No sweat - eller det var det jo så netop :)
#169 - Nej da, intet. Kunne måske godt have fundet plads til noget Kubrick, Malick, Lynch eller Jarmusch. Men 30 film er ikke mange, og der er trods alt fem amerikanske iblandt.
#170 - Listen på min profil er gammel. Desuden er denne liste ikke fuldstændig konstant eller skematisk. Jeg kan ikke recitetere samtlige film eller samtlige placeringer, for den sags skyld. Den er blot en indikator af min smag.
Ak ja ... og de ansvarlige for det skal passe på med at gå i brusebad de kommende dage - det rygtes nemlig at Bruce har købt en paryk og en kjole og har været ude og rode i skuffen med køkkenredskaber ...
Alien Quadrilogy Batman Vender Tilbage Biler (Cars) Borte Med Blæsten Braveheart Danser Med Ulve Den Sidste Mohikaner Den Sjette Sans Det Femte Element Døde Poeters Klub En Verden Udenfor (Shawshank Redemption) Gladiator The Godfather Trilogy Heat It's a Wonderfull Life Løvernes konge Matrix, The Mean Creek Million Dollar Baby Moulin Rouge Mulholland drive Reservoir Dogs - Håndlangerne Ringenes Herre (trilogi) Saving Private Ryan Se7en Spider-Man 2 Tale of Two Sisters, A Titanic Unforgiven (De Nådesløse) Ærens mark (Glory) (admin. hvorfor ikke valgbar på profil?)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#179: Sjovt, der var for nylig en tråd hvor det blev diskuteret, om det er for let at overse pm'er i indbakken. Der var stor modstand mod min holdning, men noget tyder på, at du har det ligesådan? :-)
"Ærens mark (Glory) (admin. hvorfor ikke valgbar på profil?)"
Hvis du sender en pm til en admin. om en manglende film, så bliver den lagt ind. Det har de lovet at gøre! Ved ikke lige hvem du skal skrive til.
#171 e-male 17 år siden
Yea!
Jeg har set én af filmene "Sunrise: A Song of Two Humans", den synes jeg til gengæld også er fantastisk, havde slet ikke forventet, at den ville ramme mig som den gjorde, da jeg så den første gnag.
Det fortæller jo blot at man ikke skal skue hunden på hårene.
#172 filmz-DocDoom 17 år siden
#173 BN 17 år siden
Det er den der hedder 'De 10 bedste' og du finder den her
#174 filmz-DocDoom 17 år siden
#175 JannikAnd 17 år siden
#169 - Nej da, intet. Kunne måske godt have fundet plads til noget Kubrick, Malick, Lynch eller Jarmusch. Men 30 film er ikke mange, og der er trods alt fem amerikanske iblandt.
#170 - Listen på min profil er gammel. Desuden er denne liste ikke fuldstændig konstant eller skematisk. Jeg kan ikke recitetere samtlige film eller samtlige placeringer, for den sags skyld. Den er blot en indikator af min smag.
#176 BN 17 år siden
Ja, så vi kan få en Hitchcock-film stemt ind på top 10 .... hehe
#177 filmz-DocDoom 17 år siden
#178 BN 17 år siden
Ak ja ... og de ansvarlige for det skal passe på med at gå i brusebad de kommende dage - det rygtes nemlig at Bruce har købt en paryk og en kjole og har været ude og rode i skuffen med køkkenredskaber ...
#179 wiseguy 17 år siden
Alien Quadrilogy
Batman Vender Tilbage
Biler (Cars)
Borte Med Blæsten
Braveheart
Danser Med Ulve
Den Sidste Mohikaner
Den Sjette Sans
Det Femte Element
Døde Poeters Klub
En Verden Udenfor (Shawshank Redemption)
Gladiator
The Godfather Trilogy
Heat
It's a Wonderfull Life
Løvernes konge
Matrix, The
Mean Creek
Million Dollar Baby
Moulin Rouge
Mulholland drive
Reservoir Dogs - Håndlangerne
Ringenes Herre (trilogi)
Saving Private Ryan
Se7en
Spider-Man 2
Tale of Two Sisters, A
Titanic
Unforgiven (De Nådesløse)
Ærens mark (Glory) (admin. hvorfor ikke valgbar på profil?)
#180 filmz-DocDoom 17 år siden
"Ærens mark (Glory) (admin. hvorfor ikke valgbar på profil?)"
Hvis du sender en pm til en admin. om en manglende film, så bliver den lagt ind. Det har de lovet at gøre! Ved ikke lige hvem du skal skrive til.