Det alle andre siger: Band of Brothers Mad Men The Wire The Sopranos Seinfeld Arrested Development Deadwood Twin Peaks The Office Firefly Top Gear Six Feet Under The Simpsons Family Guy Rome Dexter Scrubs
1. Buffy The Vampire Slayer 2. Angel 3. Queer As Folk - (USA) 4. The X-Files 5. Twin Peaks 6. The L Word 7. Millennium 8. Torchwood 9. The Sopranos 10. SuperNatural 11. Bones 12. True Calling 13. My So-Called Life 14. Firefly+Serenity 15. Sugar Rush 16. ThirtySomething 17. Dark Angel 18. DollHouse 19. Alias 20. True Blood
Derudover vil jeg også anbefale mini-serierne "Fingersmith" og "Angels In America".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
1. The Wire 2. Deadwood 3. Mad Men 4. The Singing Detective 5. Berlin Alexanderplatz 6. The Office 7. Monty Python and the Flying Circus 8. South Park 9. Tinker, Tailor, Soldier, Spy 10. Seinfeld
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Udfordreren med den bedste TV sæson ever: Deadwood
The Wire Monty Python Flying Circus (tak #6) Sons of Anarchy Life on Mars The Office (engelsk) Breaking Bad Hill Street Blues MASH
Bedste miniserier: Tinker Tailor Soldier Spy John Adams BoB Smileys People Pride and Prejudice State of Play The Singing Detective Brideshead Revisited Pacific
De serier jeg holder mest af er: - Twin Peaks. - Supernatural - Samllville - Riget - Friends - The Simpsons - How I met your Mother - X-files
Note: Mad Men har jeg lige købt sæson 1 af og det ser meget lovende ud så vil ikke udelukke den snart gør krav på en plads på min liste.
Hvis jeg så objektivt som muligt skal give mit bud på verdens bedste serie:
Twin Peaks. For mig at se er nøglen til en god tv-serie, stærke karaktere som udvikler sig. Sådanne har Twin Peaks en overflod af + en uhyre interessant plot og gode præstationer fra skuespillerne.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#1 christian034 14 år siden
P.S. det er fuldkommen lige meget hvilke serier man nævner da alle bud er 'fantastiske' :)
#2 MMB 14 år siden
Entourage
Friends
Lost
The upcoming:
The Walking Dead
Det alle andre siger:
Band of Brothers
Mad Men
The Wire
The Sopranos
Seinfeld
Arrested Development
Deadwood
Twin Peaks
The Office
Firefly
Top Gear
Six Feet Under
The Simpsons
Family Guy
Rome
Dexter
Scrubs
#3 Collateral 14 år siden
Frasier
NCIS
Deadwood
The Walking Dead
...og en større mængde forskellige sit-coms.
#4 MOVIE1000 14 år siden
Band of Brothers
Heroes (ok)
Prison Break
Tintin ;)
Young Indiana Jones
Stargate
#5 NightHawk 14 år siden
1. Buffy The Vampire Slayer
2. Angel
3. Queer As Folk - (USA)
4. The X-Files
5. Twin Peaks
6. The L Word
7. Millennium
8. Torchwood
9. The Sopranos
10. SuperNatural
11. Bones
12. True Calling
13. My So-Called Life
14. Firefly+Serenity
15. Sugar Rush
16. ThirtySomething
17. Dark Angel
18. DollHouse
19. Alias
20. True Blood
Derudover vil jeg også anbefale mini-serierne "Fingersmith" og "Angels In America".
#6 sluppermand 14 år siden
2. Deadwood
3. Mad Men
4. The Singing Detective
5. Berlin Alexanderplatz
6. The Office
7. Monty Python and the Flying Circus
8. South Park
9. Tinker, Tailor, Soldier, Spy
10. Seinfeld
#7 dyg 14 år siden
Band of Brothers
Twin Peaks
MASH
Seinfeld
Arrested Development
X-Files (omend kvaliteten var meget svingende)
Animerede:
Family Guy
South Park
The Simpsons
Futurama
#8 natterjack 14 år siden
#9 filmz-Myrepip 14 år siden
Højkvalitets serien "to rule them all":
Mad Men
Udfordreren med den bedste TV sæson ever:
Deadwood
The Wire
Monty Python Flying Circus (tak #6)
Sons of Anarchy
Life on Mars
The Office (engelsk)
Breaking Bad
Hill Street Blues
MASH
Bedste miniserier:
Tinker Tailor Soldier Spy
John Adams
BoB
Smileys People
Pride and Prejudice
State of Play
The Singing Detective
Brideshead Revisited
Pacific
#10 Twister 14 år siden
- Twin Peaks.
- Supernatural
- Samllville
- Riget
- Friends
- The Simpsons
- How I met your Mother
- X-files
Note: Mad Men har jeg lige købt sæson 1 af og det ser meget lovende ud så vil ikke udelukke den snart gør krav på en plads på min liste.
Hvis jeg så objektivt som muligt skal give mit bud på verdens bedste serie:
Twin Peaks. For mig at se er nøglen til en god tv-serie, stærke karaktere som udvikler sig. Sådanne har Twin Peaks en overflod af + en uhyre interessant plot og gode præstationer fra skuespillerne.