Har tit tænkt på at begynde at se Firefly, men ville lige høre først hvad der er så godt ved den serie inden jeg går i gang med den. På forhånd tak for svarene.
Spænding, humor, en god historie, underholdende persongalleri - det hele går bare op i en højere enhed. Som gi-jones har nævnt, så er der ikke ét afsnit der er kedeligt. Det er ganske enkelt bare en helt fantastisk serie. Jeg kan slet ikke anbefale den nok. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Personligt må jeg nok sige Buffy og Angel... men jeg ser heller ikke nok serier, da jeg dels i en årerække arbejdede aften/nat, og dels ikke køber alverden hjem til DVD-hylden...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
De tre serier står for mig ubeting over alt andet.
Af mini-serier: Angels in America Lonesome Dove
Desuden skal The Practice have en meget, meget stor speciel mention. Og så har jeg en svaghed for Buffy også.
Mangler at se stortset alt andet: Sopranos(har set få afsnit), Deadwood, The Wire osv osv, men jeg får nok ikke set nogen alligevel...det tager bare tid fra filmkiggeriet :)
Jeg så her forleden 3- 5 afsnit af Deadwood og jeg må ærligt sige at jeg ikke rigtigt blev fanget af det, så jeg ville lige spørge om det er det hele værd at se Deadwood?
#57: For mig tog det også et stykke tid at finde kvaliteten, men det kommer efterhånden som serien skrider frem. Fik næsten lyst til at starte forfra da jeg havde set serien, fordi det tager et stykke tid at komme under huden på karaktererne, fordi de "gode og onde" ikke er så klart defineret som normalt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#87 Hvis du ikke er fanget efter 1. afsnit af Walter Hill, så sælg serien til en anden.
Okay????
Collateral (89) skrev:
#57: For mig tog det også et stykke tid at finde kvaliteten, men det kommer efterhånden som serien skrider frem. Fik næsten lyst til at starte forfra da jeg havde set serien, fordi det tager et stykke tid at komme under huden på karaktererne, fordi de "gode og onde" ikke er så klart defineret som normalt.
Det lyder som om at jeg skal blive ved med at se den, så det vil jeg. Tak for svaret.
#81 christian034 14 år siden
#82 Bony 14 år siden
#83 Fynboen 14 år siden
#84 Skeloboy 14 år siden
M*A*S*H
Twin Peaks
De tre serier står for mig ubeting over alt andet.
Af mini-serier:
Angels in America
Lonesome Dove
Desuden skal The Practice have en meget, meget stor speciel mention. Og så har jeg en svaghed for Buffy også.
Mangler at se stortset alt andet: Sopranos(har set få afsnit), Deadwood, The Wire osv osv, men jeg får nok ikke set nogen alligevel...det tager bare tid fra filmkiggeriet :)
#85 neran 14 år siden
#86 sluppermand 14 år siden
#87 christian034 14 år siden
#88 filmz-Myrepip 14 år siden
#89 Collateral 14 år siden
#90 christian034 14 år siden
Okay????
Det lyder som om at jeg skal blive ved med at se den, så det vil jeg. Tak for svaret.