Pudsigt, jeg synes også at der er en tendens til, at ligeså snart filmene kører i minimalt tempo, og slæber sig afsted, så er der tale om guf til ganen.
Helt enig, men grunden er jo en offentlig hemmelighed. Den lukkede loge med filmanmeldere, La Loge Latté, som koordinerer deres ratings på en måde, så de mest kedelige film altid vurderes højt. Satans til filmanmeldere.
Mad Men er bare ikke en serie for mig :) Fordi jeg ikke kan se noget spændende eller en serie for mig som jeg vil følge med i, fordi der ikke er noget at glæde sig til (Ifølge min sjove underlige lille film/tv verden) ;)
Nogen der har set Jordens Søjler?? Den lyder interessant, men traileren ser kedelig ud.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Bedste serie: Deadwood (Fantastisk underholdning! Al Swearengen, need I say more?)
Bedste miniserie: Band of Brothers (har set den 4-5 gange og den holder stadig)
Runner ups: Carnivàle (kan ikke forstå den ikke allerede er nævnt? Fantastisk serie der desværre stoppede efter 2 sæsoner)
Andre gode serier: Friday Night Lights (rigtig god serie om high school football, eller i virkeligheden mere om livet omkring) Mad Men (synes ikke så godt om sæson 2 som om sæson 1. Mangler at se sæson 3) True Blood (vampyrer for voksne - jeg er underholdt) :-) The Sarah Connor Chronicles (synes den var fed på sin egen måde - fed udbygning af Terminator universet, især fordi den som udgangspunkt ikke tager højde for Terminator 3) Battlestar Galactica (har nået 3 sæsoner, mangler at købe sæson 4) The Office UK (David Brent spillet af Ricky Gervais...!) Futurama (Bedste tegnede TV serie...virkeligt!) Rome (langsomt drama, men god underholdning hvis man er tålmodig) X-Files (Oldschool efterhånden, men de første sæsoner er stadig fede) The Big Bang Theory (ikke drama, men hylende morsomt sitcom)
To watch: The Pacific (har købt den på BD) Sopranos (har købt den store boks på DVD til vinteren) Dollhouse (har købt sæson 1 på DVD) The Walking Dead Boardwalk Empire Breaking Bad How I Met Your Mother Twin Peaks (nej...har ikke set den endnu...skammer mig...) :-) Six Feat Under Bored to Death
#78 Jeg har set første halvdel af første sæson, og ja... den minder meget om X-Files, naturligvis bare ikke tilnærmelsesvis ligeså god. Den er dog ganske underholdende, og jeg vender nok tilbage til den på et andet tidspunkt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#71 filmz-Myrepip 14 år siden
Helt enig, men grunden er jo en offentlig hemmelighed. Den lukkede loge med filmanmeldere, La Loge Latté, som koordinerer deres ratings på en måde, så de mest kedelige film altid vurderes højt. Satans til filmanmeldere.
#72 filmz-ab 14 år siden
En kedelig film, kan være så kedelig, at den bliver god. Lidt ligesom med de dårlige film. Dårlig, at den bliver god :-)
#73 filmz-Myrepip 14 år siden
#74 filmz-ab 14 år siden
#75 MOVIE1000 14 år siden
;)
Nogen der har set Jordens Søjler??
Den lyder interessant, men traileren ser kedelig ud.
#76 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#77 McPeter 14 år siden
Deadwood (Fantastisk underholdning! Al Swearengen, need I say more?)
Bedste miniserie:
Band of Brothers (har set den 4-5 gange og den holder stadig)
Runner ups:
Carnivàle (kan ikke forstå den ikke allerede er nævnt? Fantastisk serie der desværre stoppede efter 2 sæsoner)
Andre gode serier:
Friday Night Lights (rigtig god serie om high school football, eller i virkeligheden mere om livet omkring)
Mad Men (synes ikke så godt om sæson 2 som om sæson 1. Mangler at se sæson 3)
True Blood (vampyrer for voksne - jeg er underholdt) :-)
The Sarah Connor Chronicles (synes den var fed på sin egen måde - fed udbygning af Terminator universet, især fordi den som udgangspunkt ikke tager højde for Terminator 3)
Battlestar Galactica (har nået 3 sæsoner, mangler at købe sæson 4)
The Office UK (David Brent spillet af Ricky Gervais...!)
Futurama (Bedste tegnede TV serie...virkeligt!)
Rome (langsomt drama, men god underholdning hvis man er tålmodig)
X-Files (Oldschool efterhånden, men de første sæsoner er stadig fede)
The Big Bang Theory (ikke drama, men hylende morsomt sitcom)
To watch:
The Pacific (har købt den på BD)
Sopranos (har købt den store boks på DVD til vinteren)
Dollhouse (har købt sæson 1 på DVD)
The Walking Dead
Boardwalk Empire
Breaking Bad
How I Met Your Mother
Twin Peaks (nej...har ikke set den endnu...skammer mig...) :-)
Six Feat Under
Bored to Death
#78 McPeter 14 år siden
#79 Lord Beef Jerky 14 år siden
#80 McPeter 14 år siden