Den mest realistiske og brutale politi film i nyere tid! Liotta og Patrick spiller helt eminent (mærkeligt man ikke ser noget mere til Jason Patrick?).
DVD-udgivelsen af IMAX-filmen "Super Speedway" hører også med til en af de bedste lyd-oplevelser. Hvis man ikke lige har mange sponsor-millioner kroner i ryggen, så er "Super Speedway" den næstbedste racerbilsoplevelse efter 'the real thing'. Skruer man højt op for lyden kan trykket sagtens udglatte Thorkild Thyrings rynker. Glem "Done In Sixty Seconds", "2 Slow 2 Tedious" eller hvad de nu alle sammen hedder... prøv "Super Speedway"!
#15 Har du Super Speedway? Jeg har nemlig bestilt den for over en uge siden og venter bare på den kommer. Glæder mig meget når nu du siger det, som du gør ;)
#19 Ja, jeg har den og har også set den masser af gange. Den er også fremragende når man lige skal imponere vennerne ;) Glæd dig, den er bestemt alle pengene værd. Er det "Mach II"-versionen (med DTS) du har bestilt?
#11 SpielbergFreak 22 år siden
Den mest realistiske og brutale politi film i nyere tid! Liotta og Patrick spiller helt eminent (mærkeligt man ikke ser noget mere til Jason Patrick?).
Det er helt klart en seværdig film.
#12 McPeter 22 år siden
#13 22 år siden
#14 The Insider 22 år siden
#15 Michael Andersen 22 år siden
#16 filmz-Plimmer 22 år siden
#17 filmz-vassago 22 år siden
#18 SpielbergFreak 22 år siden
Ja det tænkte jeg også på, men alligevel.
#19 filmz-superfrez 22 år siden
#20 Michael Andersen 22 år siden
Ja, jeg har den og har også set den masser af gange. Den er også fremragende når man lige skal imponere vennerne ;) Glæd dig, den er bestemt alle pengene værd. Er det "Mach II"-versionen (med DTS) du har bestilt?