Gravatar

#11 SpielbergFreak 22 år siden

Den mest realistiske og brutale politi film i nyere tid! Liotta og Patrick spiller helt eminent (mærkeligt man ikke ser noget mere til Jason Patrick?).

Det er helt klart en seværdig film.
Gravatar

#12 McPeter 22 år siden

Jamen så må jeg da hellere få den set! Takker...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

#13 22 år siden

Shaving Ryans Private Parts
Gravatar

#14 The Insider 22 år siden

Saving Private Ryan og Blade II er klart blandt de bedste lydspor på markedet.
War. War never changes.
Gravatar

#15 Michael Andersen 22 år siden

DVD-udgivelsen af IMAX-filmen "Super Speedway" hører også med til en af de bedste lyd-oplevelser. Hvis man ikke lige har mange sponsor-millioner kroner i ryggen, så er "Super Speedway" den næstbedste racerbilsoplevelse efter 'the real thing'. Skruer man højt op for lyden kan trykket sagtens udglatte Thorkild Thyrings rynker. Glem "Done In Sixty Seconds", "2 Slow 2 Tedious" eller hvad de nu alle sammen hedder... prøv "Super Speedway"!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 filmz-Plimmer 22 år siden

Synes også at "Heat" var helt sublim.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#17 filmz-vassago 22 år siden

#8: Du kunne reelt 'nøjes' med et modificeret 5.1 anlæg - filmen er trods alt kun 6.1 :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#18 SpielbergFreak 22 år siden

Ja det tænkte jeg også på, men alligevel.
Gravatar

#19 filmz-superfrez 22 år siden

#15 Har du Super Speedway? Jeg har nemlig bestilt den for over en uge siden og venter bare på den kommer. Glæder mig meget når nu du siger det, som du gør ;)
Gravatar

#20 Michael Andersen 22 år siden

Ja, jeg har den og har også set den masser af gange. Den er også fremragende når man lige skal imponere vennerne ;) Glæd dig, den er bestemt alle pengene værd. Er det "Mach II"-versionen (med DTS) du har bestilt?
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: