Gravatar

#21 filmz-superfrez 22 år siden

Jepsen!! Afbestilte den fra dvdboxoffice da jeg bestilte den den 22. dec. Har nu bestilt den hos Axel Music nu til 180 kr. Glæder mig ;)
Gravatar

#22 Skum 22 år siden

Jeg må give #3 ret i at Requiem for a dream har et afsindigt godt lydspor... gad godt høre det i DTS...

Ellers har Saving Private Ryan, og LOTR FOTR EE rigtigt fede lydspor, især i FOTR hvor Gandalf ævler mordor :D Meget nice...
w00tness...
Gravatar

#23 filmz-superfrez 22 år siden

Final Destination 2 har et fantastisk 6.1 DTS-ES lydspor! Tager luften helt ud af en!!
Gravatar

#24 filmz-principia 21 år siden

Et af verdens bedste lydspor er klart lydsporet til Forrest Gump. Det matcher perfekt til filmens stemning, og det gør, at man får en positiv holdning til filmen allerede i starten, når man følger den hvide fjer dale ned fra himlen.

I øvrigt en fantastisk filmperle ;)
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#25 filmz-female cenobite 21 år siden

End of Days bare for at nævne en
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#26 rimmer 21 år siden

Er helt enig med mange af budene herinde, men kan selv også godt lide "Roger Rabbit" og "Pirates of The Caribean"
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#27 Spanner 21 år siden

The Haunting havde noget imponerende sound design. De lyde, der er i huset fik højttalerne i Imperial til at strække sig til det yderste.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#28 filmz-Diller82 21 år siden

har nu arbejdet i en biograf i mange år efterhånden, så jeg vil sige ud fra biografsystem, har gladiator haft den lyd der har imponeret mig mest!
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#29 davenport 20 år siden

Da det er ved at være længe siden, kunne det så ikke være aktuelt at genoptage denne tråd?
(Der er kommet så meget godt)

Min ven HelmerJ har Aliens i DTS liggende på posthuset, så den kan først hentes i morgen, men det bliver spændende at høre.

Der er iøvrigt ved at komme gang i DTS på danske udgivelser. Jeg så Intolerable Cruelty igår, og selvom det ikke er en "lyd-film" så var der lækker lyd og billede på. Meget rart at jeg købte den.

Jeg tror, at noget at det ypperste jeg har stående, er Monsters Inc i DTS. Der er så fantastisk lyd på.

Nogen der har fået noget nyt der kan anbefales til os lydfreaks?

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#30 filmz-vassago 20 år siden

The Incredibles
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: