Et af verdens bedste lydspor er klart lydsporet til Forrest Gump. Det matcher perfekt til filmens stemning, og det gør, at man får en positiv holdning til filmen allerede i starten, når man følger den hvide fjer dale ned fra himlen.
I øvrigt en fantastisk filmperle ;)
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List) --------------- DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Da det er ved at være længe siden, kunne det så ikke være aktuelt at genoptage denne tråd? (Der er kommet så meget godt)
Min ven HelmerJ har Aliens i DTS liggende på posthuset, så den kan først hentes i morgen, men det bliver spændende at høre.
Der er iøvrigt ved at komme gang i DTS på danske udgivelser. Jeg så Intolerable Cruelty igår, og selvom det ikke er en "lyd-film" så var der lækker lyd og billede på. Meget rart at jeg købte den.
Jeg tror, at noget at det ypperste jeg har stående, er Monsters Inc i DTS. Der er så fantastisk lyd på.
Nogen der har fået noget nyt der kan anbefales til os lydfreaks?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 filmz-superfrez 22 år siden
#22 Skum 22 år siden
Ellers har Saving Private Ryan, og LOTR FOTR EE rigtigt fede lydspor, især i FOTR hvor Gandalf ævler mordor :D Meget nice...
#23 filmz-superfrez 22 år siden
#24 filmz-principia 21 år siden
I øvrigt en fantastisk filmperle ;)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#25 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#26 rimmer 21 år siden
#27 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#28 filmz-Diller82 21 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#29 davenport 20 år siden
(Der er kommet så meget godt)
Min ven HelmerJ har Aliens i DTS liggende på posthuset, så den kan først hentes i morgen, men det bliver spændende at høre.
Der er iøvrigt ved at komme gang i DTS på danske udgivelser. Jeg så Intolerable Cruelty igår, og selvom det ikke er en "lyd-film" så var der lækker lyd og billede på. Meget rart at jeg købte den.
Jeg tror, at noget at det ypperste jeg har stående, er Monsters Inc i DTS. Der er så fantastisk lyd på.
Nogen der har fået noget nyt der kan anbefales til os lydfreaks?
#30 filmz-vassago 20 år siden