Jeg synes nu at Runaway Jury var en udemærket og underholdende film. Ok, filmens twists var måske ikke så markante og overraskende som f.eks. Fight Club, The Sixth Sense eller Se7en, men jeg synes alligvel at disse var med til at holde spændingsniveauet oppe.
Og så havde filmen nogle gode skuespils-præstationer af John Cusack, Gene Hackman og Dustin Hoffman.
#5 Jeg synes bare man hele tiden vidste hvordan det ville ende. De prøvede hele tiden at forvirre en til at tro anderledes, men når alt kom til alt var det *SPOILER* bare de små ærlige frihedskæmpere der skulle vinde over de store onde korrumperede våbenselskaber. På intet tidspunkt skruede de 'onde' virkelig bissen på, hvilket ku ha gjort det mere interessant. De sendte en fyr ud og stjæle lidt beviser og en for at tjatte lidt til dem, men de blev aldrig så skræmmende man kunne have håbet på. De forblev de bare sure gamle uduelige mænd der selvfølgelig skulle tabe denher retssag fordi de havde den 'uærlige' sag og fordi Dustin Hoffman siger nej til afpresning og John Cusack og co. der kæmper i den gode sags tjeneste, ender det bare i endnu en amerikansk sødsuppe-fest, som vi så tit har set det. Intet overraskende over det.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-MC Tofler 22 år siden
#2 filmz-MC Tofler 22 år siden
#3 El vez 22 år siden
Du er ikke gået glip af noget.
#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
The Texas Chainsaw Massacre - I Cinemaxx København
Du gik ikke glip af noget i denne weekend noge af stederne - spild af tid og moneter der kunne have været brugt på en god DVD :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 Corgan 22 år siden
Ok, filmens twists var måske ikke så markante og overraskende som f.eks. Fight Club, The Sixth Sense eller Se7en, men jeg synes alligvel at disse var med til at holde spændingsniveauet oppe.
Og så havde filmen nogle gode skuespils-præstationer af John Cusack, Gene Hackman og Dustin Hoffman.
3/6 (måske endda 4/6 p.g.a. skuespillet)
#6 Patriarch 22 år siden
**** af 6
Ganske underholdende film
#7 El vez 22 år siden