Jeg læser Roger Eberts (kongen over alle filmanmeldere :D) anmeldelser til næsten alle film jeg ser. Ligesom Skeloboy kigger jeg dog mest på stjerner før jeg tager ind og ser filmen. Det er først efter jeg har set filmene at jeg sætter mig ned og læser anmeldelsen. Ellers er det meget blandet hvad jeg læser. Filmz anmeldelserne er aldeles udmærket og dem læser jeg tit.
jessup (8) skrev:
Læser ikke Filmz anmeldelserne ofte - medie-, filmhistorie- og genreforståelsen er ofte lidt tvilsom og er ofte primært brugbare udfra en absolut øjblikkelig opfattelse af filmen. .
Dette synspunkt deler jeg så tydeligvis ikke. Synes der er flere anmeldere her på sitet der er rigtig dygtige til også at sætte filmene de anmelder ind i en større kontekst. En stor styrke ved "Filmz-anmelder squad" synes jeg ligger i at de repræsenterer mange forskellige film-entusiaster. Der er alt lige fra medie-akademikere til folk der simpelthen bare elsker film utrolig meget . Det er ihvertfald det indtryk jeg har :) men hver sin smag selvfølgelig.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#11 filmz-Bruce 14 år siden
#12 DarkLight 14 år siden
FilmSpotting og /FilmCast er altid en god start :)
#13 Twister 14 år siden
Dette synspunkt deler jeg så tydeligvis ikke. Synes der er flere anmeldere her på sitet der er rigtig dygtige til også at sætte filmene de anmelder ind i en større kontekst. En stor styrke ved "Filmz-anmelder squad" synes jeg ligger i at de repræsenterer mange forskellige film-entusiaster. Der er alt lige fra medie-akademikere til folk der simpelthen bare elsker film utrolig meget . Det er ihvertfald det indtryk jeg har :) men hver sin smag selvfølgelig.