Inspireret af at jeg netop har udskiftet hele mit primære STEREO-anlæg (ikke hjemmebiffen, den er som den har været hele tiden), tænkte jeg, at det måske var på tide at vise hinanden, hvad vi hører vores musik (soundtracks, naturligvis) på. HERE GOES:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#3 Mine links er bare fundet ved at google billeder. Både forstærkeren og tuneren er købt brugt via www.hifi4all.dk . Prøv at tjekke de forskellige forhandlere derinde (både private og "business").
#1 Hvordan spiller din Pathos? Var spændt på at høre den da den kom, men blev enormt skuffet. Fik det indtryk, at den var vildt svær, at få til at spille ordenligt sammen med det meste andet grej.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Det er samme anlæg jeg bruger til film, da jeg ikke har pladsen til surround og ikke vil ofre pengene på at udbygge mit nuværende anlæg, så det må vente til jeg får mere plads.
I kontoret/soveværelset har jeg intet p.t., men køber nok en forholdsvis billig receiver snart, da jeg har et par små Gale-højttalere stående, som ikke rigtigt bliver brugt til noget og så vil det jo være rart nok at kunne høre sine cd'er derinde også.
#5 Forstærkeren koster 30.000,- fra ny, men jeg har givet 15.000,-. Cd-afspilleren koster 10.000,- hos importøren i Sverige, men jeg importerer direkte fra Kina og giver cirka det halve. Tuneren koster 4.000,- fra ny. Min er modificeret med nye kondensatorer og modstande i analogdelen samt nye terminaler, og den har kostet mig 2.000,- Højttalerne har nogle år på bagen og kostede i sin tid 21.500,- for et sæt.
#6 Fedt, at du har Cayin. Det kunne være sjovt at høre det på et tidspunkt. Jeg overvejede selv både 252'eren og 265'eren, inden jeg hoppede på Pathos'en. Er du tilfreds med det?
Jeg har ikke nået at lytte til den herhjemme endnu, så det må jeg vente lidt med at svare på. Den bliver jo også hooket up med en ny cd-afspiller, som lige skal køre 50-100 timer, før den er spillet til, så de første par uger, bliver det nok svært at bedømme potentialet.
Jeg må dog sige, at da jeg hørte den hos sælgeren, var jeg meget imponeret over den glød og varme, den spillede med, og lyden havde utroligt meget fylde selv ved lav volumen. Den var tilmed sluttet til en gammel og billig Phillips cd-afspiller, fordi han selv var i færd med at lede efter en ny DAC.
#1 filmz-yoshimura 19 år siden
Integreret forstærker: Pathos Logos rørhybrid
CD-afspiller: Esound E5 Signature balanceret
Tuner: Pure DRX-702 DAB/FM (sort)
Højttalere´: ProAc Response 1.5
#2 filmz-yoshimura 19 år siden
Forstærker: Technics SU-A900
CD-afspiller: DENON DCD 1290
Højttalere: Mini Pods (sorte)
#3 filmz-sanjo 19 år siden
Samme med tuneren, har du købt den via den side du linker til eller?
#4 filmz-yoshimura 19 år siden
#5 McPeter 19 år siden
#6 Morbid 19 år siden
CD-Afspiller: Cayin CD220
Tuner: Cayin 220Ti
Højttalere: B&W CM7
#1 Hvordan spiller din Pathos? Var spændt på at høre den da den kom, men blev enormt skuffet. Fik det indtryk, at den var vildt svær, at få til at spille ordenligt sammen med det meste andet grej.
#7 filmz-Kadann 19 år siden
CD-afspiller: Denon DCD-1450
Højttalere: Dali Ikon 6
Det er samme anlæg jeg bruger til film, da jeg ikke har pladsen til surround og ikke vil ofre pengene på at udbygge mit nuværende anlæg, så det må vente til jeg får mere plads.
I kontoret/soveværelset har jeg intet p.t., men køber nok en forholdsvis billig receiver snart, da jeg har et par små Gale-højttalere stående, som ikke rigtigt bliver brugt til noget og så vil det jo være rart nok at kunne høre sine cd'er derinde også.
#8 filmz-yoshimura 19 år siden
Forstærkeren koster 30.000,- fra ny, men jeg har givet 15.000,-.
Cd-afspilleren koster 10.000,- hos importøren i Sverige, men jeg importerer direkte fra Kina og giver cirka det halve.
Tuneren koster 4.000,- fra ny. Min er modificeret med nye kondensatorer og modstande i analogdelen samt nye terminaler, og den har kostet mig 2.000,-
Højttalerne har nogle år på bagen og kostede i sin tid 21.500,- for et sæt.
#9 filmz-yoshimura 19 år siden
Jeg har ikke nået at lytte til den herhjemme endnu, så det må jeg vente lidt med at svare på. Den bliver jo også hooket up med en ny cd-afspiller, som lige skal køre 50-100 timer, før den er spillet til, så de første par uger, bliver det nok svært at bedømme potentialet.
Jeg må dog sige, at da jeg hørte den hos sælgeren, var jeg meget imponeret over den glød og varme, den spillede med, og lyden havde utroligt meget fylde selv ved lav volumen. Den var tilmed sluttet til en gammel og billig Phillips cd-afspiller, fordi han selv var i færd med at lede efter en ny DAC.
#10 filmz-sanjo 19 år siden
Hvor har du købt dit Cayin grej henne?