Italien spiller i øvrigt med sørgebind i dagens kamp idet at Robert Rosato gik bort i nat. Rosata som spillede på landsholdet fra 1965-72 og blandt andet har spillet hos AC Milan.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det er jeg sådan set enig i, men tror du selv på, at det sker? Der ville på den baggrund kunne dømmes straffe næsten hver gang, der er mange folk i et straffesparksfelt. I mine øjne er det utopi.
Men sjovt at New Zealand klarer 1-1 mod Italien. Er alle klar til de nu uundgåelige italienske klynkesange? :)
#296 Ja det kører lige efter bogen :) De er langsomme startere. Jeg vil i øvrigt også håbe for Lippi og spillerne at de går videre. Hvis ikke, vil jeg råde dem til at tage på ferie langt væk fra Italien.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#298 - Jep... Men Italiens spil duer ikke til de små hold. Det er fint nok, at New Zealand får en masse ros med på vejen og blir kaldt "modige". Men christ, hvor er det dog enerverende at se de små hold overraske, når det er så forbandet ufortjent.
#291 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#292 filmz-Claudius 14 år siden
Det er jeg sådan set enig i, men tror du selv på, at det sker? Der ville på den baggrund kunne dømmes straffe næsten hver gang, der er mange folk i et straffesparksfelt. I mine øjne er det utopi.
Men sjovt at New Zealand klarer 1-1 mod Italien. Er alle klar til de nu uundgåelige italienske klynkesange? :)
#293 The Insider 14 år siden
#294 JannikAnd 14 år siden
#295 Skeloboy 14 år siden
#296 filmz-Bruce 14 år siden
#297 JannikAnd 14 år siden
#298 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#299 JannikAnd 14 år siden
#300 filmz-Bruce 14 år siden