Men ak DBU har vel skrevet kontrakt med ham frem til 2050!!
Faktisk mener jeg det er 2052 - med option på yderligere 30 år, hvis bare han som minimum vinder 4 kvalifikationskampe til hvilken som helst slutrunde inden endt kontrakt.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg sidder i intern undervisning når startfløjtet lyder, og bagefter (kl. 17) er berammet til at omfatte en båd og ud på en sø... Hvis vejret på Sjælland er som de frembyder i nyhederne, kan det godt være jeg er at finde på hotelværelset med en 6er...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg håber da, på tværs af al fornuft, at det skal gå Danmark godt. Men skulle det gå i hegnet, så lad det for guds skyld gå helt af h...... til med en 0-10 målscore, så Olsen kan losses ud bagefter og vi kan begynde at starte noget nyt. Køb Mourinho eller Kent Nielsen (just kidding)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg elsker typer, som er upåvirkelige af omgivelsernes meninger om deres værd :) Jo mere arrogante, desto bedre. De spiller det højeste af alle spil og satser hver en klejne på deres værd, vel vidende, at alle står i kø for at få en luns kød og triumfere, når de fejler. Men når de til gengæld lykkes, så er sejren sød. Chelsea og Inter har ikke sagt mig noget klubmæssigt, men jeg er meget fascineret af Mourinho. Der er for få af hans typer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Mexico er et meget stærkere hold end Sydafrika, og var det ikke for hjemmebanefordelen og de djævelske Vuvuzela-horn, vil Mexico være den store favorit. Om der kommer mål i kampen er svært at vurdere, men Sydafrikas offensiv er ligefrem ikke noget at råbe hurra for (dog har de åbenlyse trusler som Mphela), og kampen bliver nok præget af defensivt og taktisk spil.
Jeg satser på en mexicansk sejr.
Martychris (2) skrev:
Jeg hepper da på Danmark, men Holland har vidst en god chance!!!
Jeg er sgu også vild med Mourinho og hans arrogante fremtoning. Havde håbet at min elskede klub havde lidt penge tilovers og havde skilt sig af med Rafa lidt før og hevet Mourinho i land. Det havde bare været fantastisk. Men nu kommer King Kenny måske tilbage, det er også fint :)
Mht. VM, så er jeg, på trods af det elendige spil i de sidste par eller tre kampe, altid optimist på DK's vegne. Jeg tror de overpræsterer og går videre fra puljen. Ellers går mine følelser i retning af England og også lidt Spanien. Det er jo rent held, at den ene spiller knepper kammeraternes kærester og den anden bliver skadet, så det nu er Gerrard der evt. skal løfte VM-trofæet. Det ville passe mig så fint :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#11 HonoDelLoce 14 år siden
Faktisk mener jeg det er 2052 - med option på yderligere 30 år, hvis bare han som minimum vinder 4 kvalifikationskampe til hvilken som helst slutrunde inden endt kontrakt.
#12 wiseguy 14 år siden
#13 davenport 14 år siden
#14 filmz-Bruce 14 år siden
#15 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#16 filmz-Bruce 14 år siden
#17 Antlion 14 år siden
Jeg satser på en mexicansk sejr.
Vist? De banker os sønder og sammen... :)
#18 Corgan 14 år siden
Er der nogen her der kender noget til det?
#19 filmz-Martychris 14 år siden
Nogen af kampene bliver vist på DR Live på deres hjemmeside...
#20 Åkepool 14 år siden
Han må så være omkring 15 år nu ;)
Jeg er sgu også vild med Mourinho og hans arrogante fremtoning. Havde håbet at min elskede klub havde lidt penge tilovers og havde skilt sig af med Rafa lidt før og hevet Mourinho i land. Det havde bare været fantastisk.
Men nu kommer King Kenny måske tilbage, det er også fint :)
Mht. VM, så er jeg, på trods af det elendige spil i de sidste par eller tre kampe, altid optimist på DK's vegne. Jeg tror de overpræsterer og går videre fra puljen.
Ellers går mine følelser i retning af England og også lidt Spanien. Det er jo rent held, at den ene spiller knepper kammeraternes kærester og den anden bliver skadet, så det nu er Gerrard der evt. skal løfte VM-trofæet. Det ville passe mig så fint :)