Gravatar

#1 filmz-Martychris 14 år siden

Her syntes jeg vi skal snakke om VM! Hvem holder vi med, hvem spiller godt, hvem eller hvilket hold overrasker en, diskussion om syd Afrika, Vinder Danmark og har vi alle fundet klaphatten frem, taget Danish Dynamite jogging tøjet på, er øllerne knappet op og er det i hele taget holdbart at snakke om fodbold på Filmside???
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#2 filmz-Martychris 14 år siden

Jeg hepper da på Danmark, men Holland har vidst en god chance!!!
Gravatar

#3 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg håber vi stiller med Rommedahl, Martin Jørgensen og Jon Dah! Rommedahl løber godt, Martin Jørgensen er gode venner med Olsen og Jon Dah var engang god. Det er den perfekte trio! Selvfølgelig skal vi spare Bendtner og Poulsen mod Holland. Om vi taber med 5 eller 8 mål er ligegyldigt! Jeg hepper på Spanien og Brasserne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 davenport 14 år siden

Vi får det mere end svært, hvis man skal bedømme udfra de seneste testkampe. Men igen typisk Morten Olsenfodbold. Konservativt med ældgamle spillere, der ikke kan mere. Jeg mener, hvad fanden skal Jon Dahl på holdet. Han laver ikke en skid. Han har ikke scoret siden jeg var 13...
Men på den anden side tror jeg ikke Danmark har bedre spillere at byde ind med på nuværende tidspunkt. Vi har slet ikke profiler som Laudrupperne eller en tidssvarende Schmeichel mere, så vi må nok tage til takke med 2 tabte og måske en uafgjort og så er det hjem til røvballebold i Østerføvlinge Oldboys igen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 filmz-Martychris 14 år siden

davenport (4) skrev:
hvad fanden skal Jon Dahl på holdet. Han laver ikke en skid. Han har ikke scoret siden jeg var 13...

Men hvor gammel er du nu??? :-P
Gravatar

#6 davenport 14 år siden

For gammel :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 HonoDelLoce 14 år siden

Olsen-banden burde hedde gren-guffer-gang'et, for der er absolut ingen andre logisk forklaring på den samling (fodboldmæssige) pensionsdato-overskredne havenisse-aspiranter, der render rundt og skal forestille at gøre Danmark..

Og det der er mest synd er, at vi VED, at en spiller som Jon Dahl vil få pladsen bagved Bendtner - i stedet for at lade en af de mange unge, der har vist lovende takter, få chancen.. Og selv hvis det skulle ske, at Jon Dahl Nulmålson bliver skadet eller glemmer sit gigt-medicin, så rykker Dr. Olsen jo bare en anden patient ind på pladsen i form af Martin Jørgensen..

Det er sjovt, at det eneste sted, den man tør give unge chancen, er i forsvaret - nok den vigtigste kæde at have rutinerede kræfter i, men der skal vi da forsøge os med de unge ! (jeg synes det er super-lovely, misforstå mig ikke, men det er da bare kuriøst at det lige er dér, han vælger at prøve unge af)..

Og så er jeg altså ret træt af at høre Morten Damebrille Olsen sige, at han bruger Rommedahl, fordi "han passer ind i vores system" - ja, hvis vores system er at give så mange indkast og målspark til modstanderne som overhovedet muligt, og så gå efter 2. boldene, så ja.. Så passer han perfekt ind. En rar kommentator sagde for et par år siden "det var desværre endnu et eksempel på at Rommedahls førsteberøring oftest også er hans sidste berøring" - og det var så absolut ikke ment som at han spillede med hurtigt og snævre førstegangsafleveringer!

Udover de nævnte her, som vel er de tre mest udskældte, synes jeg at Daniel Jensen er værd at nævne som håbløs umoderne ! Ja, han scorede et ualmindeligt lucky-punch mod Portugal i kval'en - og det er så ca. det brugbare der er kommet ud af ham siden skiftet til Werder..

Hvis vi nu kunne have en stærk fysisk midterakse bestående af (bagfra og fremefter) Agger, Poulsen og Bendtner klar, og så droppe de langsomme og (sorry to say) halvdovne oldninge og få nogle friske kræfter ind til at lave virakket omkring den akse, så ville DK faktisk kunne spille fin fodbold.. Selvom jeg på ingen måde er verdens største fan af 4-3-3 fodbold, så indrømmer jeg gerne, at det åbner for muligheden for en smuk form for fodbold.. Men det kræver løbevillighed, alsidighed og fart !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 filmz-Martychris 14 år siden

Sydafrika og Mexico skal spille klokken 16:00. Mexico har vidst aldrig rigtig vundet en opstartskamp, så jeg satser på sydafrika...
Gravatar

#9 filmz-jonasgr 14 år siden

Italien er holdet jeg holder med, selv om jeg tvivler på at de forsvarer titlen. Det er dog også sjældent at der er nogle der gør det. Ellers så glæder jeg mig til at se hvorledes Sydafrika er i stand til at holde et VM.

Jeg synes ikke jeg har set i nogle af optaktsprogrammerne, at der er blevet nævnt meget om de stadions de skal spille på eller omgivelserne. Ikke andet end lidt om det danske hotel. I et land som de færreste i Danmark ved meget om, synes jeg da at dette kunne være ideelt at informere om.

Og husk nu på når i starter kampene. I er ikke ved at blive ofre for et flue/bi angreb, det er blot en del af deres kultur.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10 wiseguy 14 år siden

Mine penge er på Spanien og jeg tror, vi (DK) får lammetæv på mandag!

Jeg er røv træt af Morten Olsen og hans lille favoritbande af afdankede spillere. Håbet ku være at vi får så mange stryg, at han er nødt til at gå som træner efter VM. Men ak DBU har vel skrevet kontrakt med ham frem til 2050!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: