Gravatar

#631 filmz-Bruce 14 år siden

Nå men så røg de sidste 11 nationer ud!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#632 MMB 14 år siden

Når man har Dr. Phil som træner, er det klart, at man vinder...
Gravatar

#633 Kruse 14 år siden

Kochie (630) skrev:
De lever vel først op til de store forventninger, når de vinder VM

Det kan der være noget om. Men jeg tænkte nu mest på de spillemæssige forventninger.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#634 davenport 14 år siden

Synes det er røv, når Carl-Mar scorer...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#635 wiseguy 14 år siden

Tyskerne har været turneringens helt store lyspunkt stik imod mine forventninger. Jeg har haft penge på Spanien som vinder helt fra start af, men jeg synes ikke de havde spillet sælig imponerende indtil i går aftes. Så skal jeg ellers love for, at de vågnede op!! Sejren var klart fortjent, Tyskerne virkede trætte nærmest fra start af.
Nu håber jeg selvfølgelig, at Spanien vinder, men jeg er slet ikke i tvivl om, at vi kommer til at se meget mere til tyskerne i de fremtidige EM og VM slutrunder. De har et kæmpe potientale med alle de nye talentfulde spillere. Gid man ku sige det samme om vores landshold!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#636 Kruse 14 år siden

#635: Helt og aldeles enig! :)

Og så har Holland, trods de gode resultater, skuffet rent spillemæssigt, så det vil være fint hvis Spanien giver dem en fodboldopvisning på søndag :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#637 Stilund 14 år siden

Jeg hepper På Holland, er så mega træt af Spanien og Barca. Det keder mig enormt meget... Var meget træt af at høre at Tyskerne tabte til Spanien. Spanien trænger til en lussing, især i fodbold!!
Gravatar

#638 The Insider 14 år siden

#637, hørt!
War. War never changes.
Gravatar

#639 loki 14 år siden

Spanien 7 - 0 Holland ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#640 wiseguy 14 år siden

Stilund (637) skrev:
Jeg hepper På Holland, er så mega træt af Spanien og Barca. Det keder mig enormt meget...

Fair nok at du hepper på Holland, men jeg fatter ikke bemærkningen "Det keder mig enormt meget"??? Da kampen startede i går aftes, var jeg, trods mit bet på Spanien som vinder af VM, pro tyskerne, da de efter min mening indtil i går aftes havde spillet det flotteste og mest underholdende bold under hele vm - de havde fortjent at vinde trofæet. Men det viste sig ret hurtigt i kampen, at tyskerne var trætte og at Spanien simpelthen var dem tekniske overlegne. Jeg er selv inkarneret Real fan, men jeg har da ingen problemer med at se og indrømme, hvor geniale spillere som Xavi og Inieste er og jeg har som sagt virkelig svært ved at se, hvad der var kedeligt ved det spanske spil i går??? Det var sku da klasse fodbold og tyskerne blev da ved flere lejligheder totalt rundbarberet.

Jeg er dog ret sikker på, at vi nok skal få en underholdende finale på søndag :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: