Gravatar

#61 NightHawk 14 år siden

jonasgr (47) skrev:
Jo de er irriterende at høre på, men alt det jammerlige brok der har været omkring dem og at de skal forbydes etc. fordi der er nogle som ikke kan lide dem er ved at være irriterende. Fifa har valgt at VM skal afholdes i Sydafrika og dermed følger Vuvuzelaerne med. Det er en del af charmen ved det. I øvrigt findes der jo en mute knap eller man kan lade være med at se det. Men danskere skal jo altid have noget at brokke sig over.

Jeg er fuldstændig enig i hvad Bruce og Davenport siger. De horn er på ingen måde charmerende men blot pisse hamrende irriterende og totalt ødelæggende for stemningen man normalt forbinder ved en fodboldkamp, så som hujen og klappen, diverse slagsange osv.

Nu har jeg set fire kampe, (Danmarks to venskabskampe), og så Sydafrika-Mexico og Uruguay-Frankrig og den forpulede larm gik mig sgu så meget på nerverne, at lydstyrken først røg ned på det halve og i anden halvleg, ja der så jeg kampen helt uden lyd på. At sidde og overvære en kamp med vuvuzeala-horn i baggrunden føles som at ha' to meget aggresive vepsebo stukket ind helt ind i øregangene og det har fuldstændig ødelagt glæden for mig ved at se VM.

Som du siger, ja så kan man jo bare mute lyden, hvilket jeg da også er blevet tvunget til. Men det kan fanme ikke være rigtigt, at man skal sidde og se en kamp på den måde fordi de latterlige horn, som jeg har fået på fornemmelsen alle bortset fra afrikanerne hader som pesten, absolut skal runge i hver eneste kamp. Et høreinstitut foretog for nylig en måling der viste 127 decibel, hvilket gir høreskader og anbefalede publikum at ta' enten hørepropper eller høreværn med, hvis man ville undgå det. Jeg synes sgu ærlig talt det er komplet idiotisk at tillade de horn og ville nogen betale mig en flybillet derned, sku' jeg med glæde indsamle samtlige horn og brænde hele skidtet af.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#62 Skeloboy 14 år siden

Jeg synes det er helt ok at tillade hornene...når det er sagt, så ville det dog være bedre, hvis de var forbudt..:)
Gravatar

#63 filmz-jonasgr 14 år siden

#48 Ja jeg har det rigtig godt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#64 Michael Andersen 14 år siden

Når der er VM og EM plejer jeg at slå surround-anlægget til, da det er som at sidde midt en kamp, men jeg synes ikke jeg helt har lysten til at sidde midt en bisværm i år :D Er der nogen af jer der har testen lyden fra VM på anlægget endnu? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#65 NightHawk 14 år siden

For min skyld må de trutte i det horn ligeså tosset de har lyst til, så længe det vel at mærke foregår mindst 500 meter væk fra stadion.

# 64 -

Mit surround-anlæg forbliver slukket under resten af VM, det er med statsgaranti. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#66 Michael Andersen 14 år siden

#65 Jeg tror, jeg sætter noget filmmusik på anlægget i stedet, så kampene kommer til at lyde nogenlunde [url= her[/url] ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#67 NightHawk 14 år siden

# 66 -

Ahh yes, hvor herligt. :) Se det er sgu hvad jeg betegner som ægte fodbold stemning. Jeg takker mange gange for det klip, som var en befrielse at høre på. ;)
Gravatar

#68 Kruse 14 år siden

Ahh, jeg er begyndt at sætte pris på nationalsangene, da det er det eneste tidspunkt hvor man ikke kan høre de elendige horn!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#69 Kruse 14 år siden

Skal vi gætte på at Robert Green ikke står på mål i Englands næste kamp? Er du gal et kæmpe drop han lavede!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#70 filmz-jonasgr 14 år siden

Ja England har i lang tid manglet en god målmand. Millner er nok heller ikke så glad for hans debut, men det er nu forståeligt nok af Capello. Især da han nemt kunne risikere et rødt kort.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: