Gravatar

#91 filmz-vassago 19 år siden

...og retten til at bruge pomade og andre glinsende hårprodukter burde i samme omgang tages fra dem. Der er elendighed nok i verden.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#92 filmz-jonasgr 19 år siden

De er da kønnere end tyskerne. Sweinsteiger burde have en pose ned over hovedet så man ikke kunne se ham.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#93 ks 19 år siden

Hm, jeg synes nu også de er betydeligt kønnere end Tyskerne - dog er Schweinsteiger da en af de pænere? Prøv at lur Klose, han løber fandme som en tøs - observer hans udstrakte arme når han løber, i mine øjne ser det virkelig ufattelig komisk ud.
Gravatar

#94 ks 19 år siden

Hvordan kan Del Piero egentlig stadig være inde omkring det Italienske landshold? Det forstår jeg virkelig ikke, hans niveau er simpelthen faldet så meget siden han brillerede for en årrække siden.

Og Iaquinta istedet for Inzaghi er for mig at se også lidt underligt, synes generelt Iaquinta er noget overvurderet og når det kommer til Italien's landshold så virker Inzaghi's målnæse meget undervurderet af træneren.
Gravatar

#95 filmz-jonasgr 19 år siden

Grosso Grosso Grosso. Hvilket mål !!
'Cause I'm evil"
Gravatar

#96 filmz-jonasgr 19 år siden

Og Del Piero. Italien i finalen. Så blev de satans tyskere sendt ud.

Og så lige inden straffe, som Italien helt sikkert ville have tabt.

Den helt rigtige vinder.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#97 weebs 19 år siden

Sådan skal det gøres...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#98 filmz-jonasgr 19 år siden

Hvis Nesta blver klar, så er det verdens bedste forsvar som Portugal eller Frankrig skal op imod. Og så kan De Rossi jo lige nå at være med også.

Det bliver blåt.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#99 ks 19 år siden

I hørte det her først. Cannavaro er turneringens bedste spiller set over alle kampene, den mand er jo en enmandshær i forsvaret, fantastisk! Jeg har sagt fra gruppespillet, Italien har holdet til at gå hele vejen i år, og ser ud til det holder - smukt!

Farvel Tyskland, langt om længe!
Gravatar

#100 filmz-jonasgr 19 år siden

Ja Cannavaro har spillet helt fantastisk. I det hele taget spillede Italien nok sin bedste kamp indtil videre. Totti var rigtig god i første halvleg, men det så ud til at han var meget træt til sidst.

Men det er tydeligt at se, at ham og Pirlo er dem der skaber det fremadrettede spil. Derfor tror jeg også, at han beholdte Totti på banen.

De var dog for en gang skyld ikke specielt skarpe på dødboldssituationer. Næsten alle hjørnespark greb Lehmann ud.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: