Yeah, jeg var også meget skuffet over dødboldene, og de fornyede dem overhovedet ikke, selvom Lehnmann greb den hver gang.
Totti, fremragende fodboldspiller, desværre hader mange ham så meget her i Danmark for meget til at se hvor stor en spiller han er, men det ændrer naturligvis ikke ved sandheden - Totti er bindeledet på Italiens hold, og en fantastisk spiller. Er også meget glad for Pirlo, fremragende defensiv spilfordeler - hvor mange fejlafleveringer mon han laver i en kamp? Tror det kan tælles på max 2 hænder.
Tja, jeg må sige at italienerne i mine øjne er nogle af de mest usympatiske og usportslige skuespillere i verden. Jeg troede i flere omgange at der var blevet placeret tramboliner under græsset, så højt og langt italierne fløj, selv når de ikke blev rørt. Baseret på hvor meget de skreg i luften, må de sgu have haft det sjovt. Men en tysk venindes SMS i kølvandet på Englands exit (indeholdende blot teksten "Yes!") gjorde det lettere at sluge Italiens egentlig velfortjente sejr.
Nu skal Frankrig altså også bare i finalen. En Italien-Portugal finale ville være en regulær tragedie.
Ja I kan sige usportslige pomadedrenge fra nu af og til påske, men for hulen hvor var det 2 flotte mål. Tyskland er ude af VM og verden er pludselig et bedre sted at leve ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Fortjent sejr til Italien. De var klart dominerende i første halvleg og hele den forlængede spilletid. At Gilardino og Zambrotta ikke scorede allerede i starten var da rent svinheld for tyskerne. Jeg er ellers ikke meget til italienerne, men i dag var det dem, der fortjente sejren.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Italienerne er da ikke mere usympatiske end andre fodboldspillere. Alle spillere prøver på at påvirke dommeren, at overspille frispark osv. Det er jo blot en del af spillet.
Og nu i snakker om at spille svinsk. Italien og især Gattusso spiller hårdt ikke svinsk. Og det var da tyskerne der lavede de groveste frispark i går.
Men faktisk en rigtig god dommerpræstation. De fik lov til at gå til den, og der blev ikke dømt mange frispark. Især ikke i første halvleg. Sidenhen kom der lidt flere, ikke mindst pga. at spillerne blev trætte.
Og Cannavaro er simpelthen bare for sej, selv om han desværre er Juvemand. Også stærkt af Italien at komme så langt, når man tager i betragtning alle de problemer de har haft. Fodboldskandale i hjemlandet, Pessottos selvmordsforsøg, skader og karantæner. For en gang skyld kan man ikke sige, at Italien har været heldige.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#101 ks 19 år siden
Totti, fremragende fodboldspiller, desværre hader mange ham så meget her i Danmark for meget til at se hvor stor en spiller han er, men det ændrer naturligvis ikke ved sandheden - Totti er bindeledet på Italiens hold, og en fantastisk spiller. Er også meget glad for Pirlo, fremragende defensiv spilfordeler - hvor mange fejlafleveringer mon han laver i en kamp? Tror det kan tælles på max 2 hænder.
#102 The Insider 19 år siden
Nu skal Frankrig altså også bare i finalen. En Italien-Portugal finale ville være en regulær tragedie.
#103 filmz-Kadann 19 år siden
#104 wiseguy 19 år siden
Tyskland er ude af VM og verden er pludselig et bedre sted at leve ;o)
#105 Patriarch 19 år siden
#106 davenport 19 år siden
#107 The Insider 19 år siden
#108 Patriarch 19 år siden
Anyway, jeg holdte med tyskerne igår - jeg bryder mig heller ikke om italienerne... de er nogle usympatiske tøser. Men flotte mål.
#109 filmz-yoshimura 19 år siden
#110 filmz-jonasgr 19 år siden
Det er jo blot en del af spillet.
Og nu i snakker om at spille svinsk. Italien og især Gattusso spiller hårdt ikke svinsk. Og det var da tyskerne der lavede de groveste frispark i går.
Men faktisk en rigtig god dommerpræstation. De fik lov til at gå til den, og der blev ikke dømt mange frispark. Især ikke i første halvleg. Sidenhen kom der lidt flere, ikke mindst pga. at spillerne blev trætte.
Og Cannavaro er simpelthen bare for sej, selv om han desværre er Juvemand. Også stærkt af Italien at komme så langt, når man tager i betragtning alle de problemer de har haft. Fodboldskandale i hjemlandet, Pessottos selvmordsforsøg, skader og karantæner. For en gang skyld kan man ikke sige, at Italien har været heldige.
'Cause I'm evil"