Anyhow, yes! Paulo Fereira på banen! Verdens bedste og mest sympatiske (måske også Portugals egentlig virkelig sympatiske spiller) højre-back :-) Ja, og så gør det jo heller ikke noget han spiller for en god klub ;-)
Hvis Portugal optager og dernæst indsender denne kamp som nationens officielle bidrag til næste års Oscar-ceremoni, tror jeg sgu de har et par meget gode chancer for at tilskrabe sig nogle skuespils-nomineringer. Hvor er det dog pinligt at se på.
#135 For én gangs skyld, hvad fodbold angår ;), må jeg give dig ret. Jeg har kun set 2. halvleg, men hvor har de dog smidt nogle chancer væk, blot for at håbe på nogle "film" kendelser. Det kendetegner IKKE et mesterskabshold, så min "stemme" er drejet over på Frankrig nu. De har overrasket mig positivt i 3 kampe i træk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ok, Portugal har været mest livlige i 2. halvleg, men hvor er det dog sørgeligt at se at hver gang at bolden befinder sig i det franske straffesparksfelt, så vælter der 5 portugisiske spillere på stribe.
#131 pulse83 19 år siden
#132 The Insider 19 år siden
#133 wiseguy 19 år siden
#134 The Insider 19 år siden
Anyhow, yes! Paulo Fereira på banen! Verdens bedste og mest sympatiske (måske også Portugals egentlig virkelig sympatiske spiller) højre-back :-) Ja, og så gør det jo heller ikke noget han spiller for en god klub ;-)
#135 The Insider 19 år siden
#136 pulse83 19 år siden
#137 filmz-Bruce 19 år siden
#138 filmz-Kadann 19 år siden
#139 pulse83 19 år siden
Frankrig har kun overrasket mig positivt i én kamp; Den mod Brasilien. Denne kamp er blevet domineret af Portugal og de fortjener at gå videre.
#140 The Insider 19 år siden
Fedt. Saha inde i ét minut og så er han ude af en finale.