Gravatar

#121 filmz-vassago 19 år siden

#116: det er vel stadigt åben - der er vel ikke decideret udmålt nogle straffe endnu?

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#122 filmz-grev_michal 19 år siden

hvor var det dog en fryd at se tyskerne blive rundbarberet på deres egne præmisser :-)

Bliver en spændene kamp iaften. Ligner en sejr til frankrig men portugal har nu oogså vist gode takter :)
Gravatar

#123 vapor 19 år siden

Jeg holder med Portugal. Jeg kender en derfra og jeg er lidt træt af de arrogante franskmen.
Jeg kan dog godt lide Zidane.
Gravatar

#124 pulse83 19 år siden

Håber at Portugal vinder, men tror at Frankrig vinder.

Hjertet siger 2-1 til Portugal.
Realitetssansen siger 3-1 til Frankrig.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#125 pulse83 19 år siden

Det var dog et trist publikum. Der bliver piftet nærmest konstant, og specielt når Ronaldo har bolden. Og når der ikke bliver piftet er der stille.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#126 weebs 19 år siden

Synes ikke Frankrigs føring er helt fortjent...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#127 pulse83 19 år siden

Nej, det er lidt hip som hap. Syntes at Ronaldo har været den mest positive oplevelse indtil nu. Han er nærmest konstant farlig når han har bolden.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#128 filmz-grev_michal 19 år siden

Ja synes ikke det er helt retfærdigt overfor ronaldo, men englændere er tit lidt smålige og det er jo nemmere at skyde skylden på en fra portugal end fra deres egen nation. Synes dog ligesom #127 siger at ronaldo har været ganske frisk indtil videre trods de mange tudefjæse :-)

Så ville det da være mere nærliggende at give rooney en lille medfart for hans svinestreg ala beckham i sin tid

De burde give deres træner skylden for england var generelt ikke gode nok (udsmidningen sat til side)

nok om det :-) Synes det ville være mest fortjent hvis Portugal vandt iaften de har spillet bedst gennem turneringen indtil nu. Men der er ingen tvivl om det er vinderen af den her kamp jeg holder med i finalen.

Bliver en flot afslutning på landsholdet/vm for både figo og zidane. Hvem der slutter bedst må anden halvleg afgøre.
Gravatar

#129 vapor 19 år siden

#125 Vi kan jo så håbe på at C Ronaldo scorer. :)
Gravatar

#130 The Insider 19 år siden

Håber nu på at Deco og Ronaldo kommer til at kollidere og brække benene på hinanden.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: