Gravatar

#171 filmz-vassago 19 år siden

#169:

Nej at gøre grin er ikke nødvendigvis fjendtligt - og som du skriver ville jeg heller ikke drømme om at gå i bedste Britain-style at smadre noget fordi jeg fik en sætning som den :)

Men man hører bare ikke den slags venlige ting på et stadion, tonen er ofte langt grovere, og de få tumper der råber op, er desværre nok til at ødelægge det for så mange andre. Dertil kommer at fan-kulturen er blevet lidt "giftig" - for at bruge det eksempel du kommer med - havde jeg til en FCK-BIF kamp (iført f.eks BIF outfit) sagt til en FCK'er der har fået et par øl, "dit hold spiller sgu ringe", så kunne jeg meget vel have været ude af stand til at tygge et par dage :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#172 dyg 19 år siden

Ikke for at skifte emne, men hvad mener folk om dagens kamp, hvem vinder, og med hvor meget? Får manglen på Ballack betydning?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#173 pulse83 19 år siden

Jeg tror bestemt at Tyskland vinder, men håber på skuespillerne fra Portugal. 2-0 til Tyskland.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#174 The Insider 19 år siden

Havde det ikke været for Tysklands nuværende lettere-amputeret tilstand, havde jeg satset på 2-0 til Tyskland. Især fordi portugiserne virke så meget mere demoraliserede end tyskerne. Måske 1-1, hvor portugiserne først kommer foran, og så en tysk sejr sikret i forlænget spilletid eller på straffe. Og så må Frankrig også meget gerne vinde i morgen.
War. War never changes.
Gravatar

#175 filmz-jonasgr 19 år siden

Jeg havde helt glemt at der var kamp i aften. Tabernes kamp. Ja tyskerne vinder nok pga. hjemmebane. Ellers tror jeg ikke der er den store motivation hos nogle af holdene.
Tror simpelthen ikke at nogle af holdene gider at tage sådan en kamp alvorlig.

Det er mere for at få medaljerne fordelt, at der bliver spillet om tredjepladsen.

I morgen bliver en helt anden forestilling.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#176 ks 19 år siden

Jeg tror nu holdene vil gå til den for at vinde bronzemedaljen, hellere bronze end ingenting overhovedet.
Gravatar

#177 The Insider 19 år siden

10 sekunder gået og Valente sørger allerede for kampens første omgang film. Imponerende.
War. War never changes.
Gravatar

#178 pulse83 19 år siden

#177 Jeg håber at det var ironisk. Han faldt fuldstændig normalt og appellerede heller ikke for frispark.

Flemming Toft vrøvler (for en gangs skyld). De pifter vel af Ronaldo pga. hele episoden med Rooney og Ronaldo, der ikke skulle være så gode venner i øjeblikket.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#179 The Insider 19 år siden

#178, ja, Toft vrøvler. Og det gør han da endda ofte efter min mening :-)

Og ja, jeg syntes der var tale om film, og Valente appellerede måske ikke for et frispark fordi han tydeligvis troede at der vitterligt var frispark. Han lagde bolden til rette på banen før dommeren gjorde håndtegn (hænderne bag nakken) for at sige at der var indkast, ikke frispark.
War. War never changes.
Gravatar

#180 The Insider 19 år siden

Hold da kæft, Ronaldo... sikke en flyvetur. Der skal fandme snart gives et gult kort for film, så der kan sættes en stopper for det her pjat.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: