Ja, det er ved at være trættende at se på diverse faldteknikker fra fodboldspillere idag. Om der skal deles gule kort ud for det, må komme lidt an på om hvor på banen der bliver filmet. Er det f.eks. i straffesparksfeltet vil et gult kort være fair, men ikke midt på banen. Det vil simpelthen resultere i alt for mange gule kort...desværre.
Jeg mener nu nærmere at det bør give rødt kort hvis det er i straffesparksfeltet. Det er ganske enkelt for usselt at spille på den måde og der bør slås hårdt ned på det, så spillerne stopper med det fis.
#183, jeg er enig. Og nu prøvede Ronaldo sgu lige at gøre det i straffesparksfeltet. Og ikke engang gult! Hvad sker der for dommeren? Og hvad med Maniches fald lige før? Hold da kæft, hold da kæft...
#184 Jeg syntes ikke at Maniche's fald var film. Læg mærke til at han rejser sig op med det samme og ikke ligger sig og piver eller appellerer til dommeren. Desuden filmer Maniche stort set aldrig. Nu skal vi heller ikke pege fingre af portugiserne hver eneste gang de er nede at røre græsset. Man kan godt falde uden at der er frispark. Selvom de er slemme skuespillere.
#188, What?! Maniche filmer stort set aldrig? Vi har vist ikke set de samme kampe! :-) Jeg er godt nok glad for Chelsea smed ham ud igen.... Det var et klart tilfælde af film, han blev knap nok rørt, og kan kun give TV2's kommentatorer ret i at der ikke var skyggen af et frispark i den situation.
#181 filmz-sanjo 19 år siden
#182 pulse83 19 år siden
#183 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg mener nu nærmere at det bør give rødt kort hvis det er i straffesparksfeltet. Det er ganske enkelt for usselt at spille på den måde og der bør slås hårdt ned på det, så spillerne stopper med det fis.
#184 The Insider 19 år siden
#185 filmz-Kadann 19 år siden
Men, retfærdigheden kommer lige da jeg skriver dette. :D
MÅÅÅÅL! ;)
Og fanme et flot ét.
#186 The Insider 19 år siden
#187 filmz-Kadann 19 år siden
Det er sgu poesi.. hehe
#188 pulse83 19 år siden
Bortset fra det...nu kører det tyske lokomotiv.
#189 filmz-sanjo 19 år siden
#190 The Insider 19 år siden