#190 Jeg er helt enig i at der ikke var skyggen af frispark. Men der var heller ikke skyggen af film. Der var ikke noget. Han var i høj fart, der kommer bold imellem og han laver et rullefald for at undgå at lande forkert.
#191, ja, det er desværre blevet en officiel FIFA-regel, at man skal have gult, hvis man tager trøjen af. Det mest latterlige eksempel, jeg har set, var fra sidste år, hvor Robben spillede for Chelsea og havde et gult i forvejen, og da han så scorede kampens forløsende mål og hoppede kort over skiltene for at hilse på Chelsea-tilhængerne, fik han endnu et gult og dermed et rødt. Latterligt.
Ja, man må da kunne se igennem fingrene med sådanne situationer, men hvad fa'en. Han havde jo gjort arbejdet og det havde jo heldigvis ingen konsekvenser.
Faktisk synes jeg, det kunne være fedt, at lave et Fodbold-Oscar show, hvor årets bedste skuespilspræstationer på fodboldbanen bliver belønnet med priser. Også bare for at få faldene genopfrisket overfor hele verden. Men i stedet for en "Foreign Performance Award" skulle man have en "Best Performance by a Football Player not from Spain, Italy or Portugal" ;-)
#191 filmz-Kadann 19 år siden
Men en ret latterlig beslutning fra dommeren, at give ham et gult kort for det med blusen.
#192 pulse83 19 år siden
#193 pulse83 19 år siden
Så skal Frankrig vinde imorgen, selvom jeg mere tror på at Italien nupper det.
#194 The Insider 19 år siden
#192, uenig :-)
#195 filmz-Kadann 19 år siden
Helt fortjent sejr, så mangler vi bare at Frankrig lammetæver det andet skuespillerhold i morgen.
#196 The Insider 19 år siden
#197 filmz-Kadann 19 år siden
Ja, man må da kunne se igennem fingrene med sådanne situationer, men hvad fa'en. Han havde jo gjort arbejdet og det havde jo heldigvis ingen konsekvenser.
#198 The Insider 19 år siden
#199 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#200 filmz-Kadann 19 år siden
Bwahahaha! Smukt!