Hvis du ser det via kabeltv, kan du så ikke bare nøjes med billedet på tv'et og så nappe lyden fra radioen? Jeg ved ikke om det fungerer som dengang jeg hørte radio, men der kunne man hente lyden fra diverse tv-kanaler via radio på kabeltv.
Ideen er fin nok. Og jeg har lige fundet en løsning på problemet. Jeg nupper lyden fra tuneren i min HDD-optager, og kører den over min forstærker. Såre simpelt. Takker for inspirationen. ;)
Det er en efterhånden ancient video :-) Og nej, den er fake. Indtil han skyder bolden afsted mod overliggeren første gang, er der tale om en rigtig bold. Derefter er den 100% CGI. En forrygende parodi på videoen: http://www.flabber.nl/archief/015278.php
Ja den har været diskuteret meget efterhånden den video. Og ja den er fake. Det er da muligt at han godt kan ramme overliggeren, det tror sådan set der en del spillere der kan. Det er dog mærkeligt, at bolden lander sådan ca. det samme sted hver gang den rammer overliggeren, og ikke "flyver" ud til siden eller noget. Nike har da vidst også selv erkendt, at der er pillet ved dele af den.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#211 pulse83 19 år siden
#212 ks 19 år siden
#213 pulse83 19 år siden
#214 filmz-Kadann 19 år siden
Hvis du ser det via kabeltv, kan du så ikke bare nøjes med billedet på tv'et og så nappe lyden fra radioen? Jeg ved ikke om det fungerer som dengang jeg hørte radio, men der kunne man hente lyden fra diverse tv-kanaler via radio på kabeltv.
#215 pulse83 19 år siden
#216 filmz-Kadann 19 år siden
#217 pulse83 19 år siden
[url= boldkontrol![/url]
Hvad siger I? Er det fake eller rammer han virkelig overliggeren hver eneste gang?
#218 The Insider 19 år siden
#219 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#220 pulse83 19 år siden
Dog ærgeligt at den rigtige er fake. Men han er stadigvæk en fantast med en bold. :)