#219 ja er de jo næsten nødt til at erkende ellers ville deres nye slogan bare blive "nike - just fake" - lidt kedelig sammenligning for sådan et firma :)
Og virkelig flot afsluttende billede af kameraet der elegant glider flyvende ud af stadion. Det så virkelig godt ud. Gad vide hvordan de gjorde de. Det kunne ikke være en kran. Og billedet virkede for roligt til en luftballon. Hmm...
Hvad i alvideste verden laver Zidane????!!! Det så meget voldsomt ud og ligner ham slet ikke. Trist. Trist. Trist. At han slutter sin karriere sådan er meget dumt.
Jeg er dybt rystet. Italieneren skal også ud iøvrigt.
Jeg gad iøvrigt godt at vide hvad der har pisset ham sådan af. Italieneren må have sagt et eller andet til ham.
Efterfølgende virkede det som om at Zidane var rimelig afklaret med det røde kort. Og han virkede som om at han godt vidste at han var gået langt over stregen.
Og uhyre interessant at de bruger TV-billeder til at dømme. Hmm.
#221 filmz-grev_michal 19 år siden
#222 pulse83 19 år siden
Og nu står den 1-1. :( Dumme Italien. Super-underholdende finale.
#223 filmz-grev_michal 19 år siden
Enig der røg det 5-0 resultat til Frankrig ;-(
#224 pulse83 19 år siden
Og virkelig flot afsluttende billede af kameraet der elegant glider flyvende ud af stadion. Det så virkelig godt ud. Gad vide hvordan de gjorde de. Det kunne ikke være en kran. Og billedet virkede for roligt til en luftballon. Hmm...
#225 vapor 19 år siden
Han spiller jo ganske godt på trods af at næsten at have været ud som et lys.
#226 pulse83 19 år siden
Jeg er dybt rystet. Italieneren skal også ud iøvrigt.
#227 vapor 19 år siden
Lam måde at ende en kariere på.
Især oven på en så fint spillet kamp.
#228 weebs 19 år siden
#229 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#230 pulse83 19 år siden
Efterfølgende virkede det som om at Zidane var rimelig afklaret med det røde kort. Og han virkede som om at han godt vidste at han var gået langt over stregen.
Og uhyre interessant at de bruger TV-billeder til at dømme. Hmm.